شمانیوز
شما نیوز

شوهرکشی

ادامه فاجعه شوهرکشی | توطئه کثیف با سیانور

یک زن با سمی خطرناک شوهرش را به قتل رساند.

ادامه فاجعه شوهرکشی | توطئه کثیف با سیانور

به گزارش شمانیوز : شوهرکشی هنوز ادامه دارد. شوهرکشی در کنار زن کشی یکی از جنایات مرسوم سال های اخیر است. بار دیگر یک زن دست به شوهرکشی زد. این زن در جریان شوهرکشی همسرش را با سم به قتل رسانده است. شوهرکشی احتمالا برای او اعدام به همراه خواهد داشت.

ساعت ۲۲ یازدهم آبان امسال زنی با اورژانس تهران تماس گرفت و اطلاع داد همسر میانسالش در خانه بد‌حال شده است. امدادگران اورژانس به نشانی خانه او در محله نازی‌آباد تهران رفتند. شواهد اولیه‌ نشان از مرگ او بر اثر سکته قلبی داشت.همزمان با حضور ماموران در این خانه، ‌همسر آن مرد در اظهاراتش گفت‌: شوهرم بیماری داشت و از سویی ۱۵میلیارد تومان به افراد مختلف بدهکار بود‌. وقتی به خانه بازگشتم، فهمیدم مرده است. نمی‌دانم بر اثر بیماری مرده یا خودکشی کرده است‌. مرگ او مشکوک بود و بازپرس دادسرای جنایی تهران از پزشکی‌قانونی خواست درباره علت مرگ اعلام نظر کند. در تحقیقات بعدی معلوم شد این زن با متوفی دختر‌عمو و پسر‌عمو بودند و اختلاف‌های زیادی با هم داشتند‌. این مردمشکلات مالی داشته اما انگیزه‌ای برای خودکشی نداشته و سوابق بیماری هم نداشته است. همین مساله باعث شد احتمال به قتل رسیدن او قوت‌ بگیرد تا این‌که اوایل هفته گذشته پزشکی‌قانونی اعلام کرد این مرد با سم سیانور مرده است. همسرش به‌عنوان مظنون اصلی پرونده قتل بازداشت شد‌.

این زن سه‌شنبه به قتل شوهرش اعتراف کرد وگفت‌: ۲۰سال قبل که ۱۳ساله بودم به خواست خانواده‌ام با پسرعمویم که ۱۰سال از من بزرگ‌تر بود ازدواج کردم. نفهمیدم دوران نوجوانی و جوانی را چطور گذراندم. شوهرم مدام اذیتم می‌کرد و با من سازگار نبود‌. بدرفتار بود و تحقیرم می‌کرد‌. دو پسر ۱۷و۱۲ساله ‌دارم و باوجود آنها رفتار شوهرم بهتر نشد. می‌ترسیدم طلاق بگیرم. پدران‌مان باهم برادربودند واین جدایی می‌توانست کینه، انتقام و درگیری خانوادگی‌‌مان را شعله‌ور کند و اتفاقات تلخی را رقم بزند.  وی افزود‌: سرانجام طاقت نیاوردم و تصمیم به قتل شوهرم گرفتم. دراینترنت درباره شیوه و ابزارهای قتل جست‌وجو کردم تا به شیوه سیانور رسیدم‌. دو روز قبل از قتل رفتم بازار و فروشنده‌ای را یافتم که سیانور می‌فروخت‌. یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان پرداخت کردم و دو گرم سیانور خریدم.‌ آن شب یکی ازپسرانم را خانه یکی از اقوام و دیگری را به گیم‌نت فرستادم. شوهرم که آمد، سیانور را در قهوه‌اش ریخته و به او دادم که بعد از خوردن آن، افتاد و بد‌حال شد‌. ‌به بهانه رفتن به عابربانک و بدون برداشتن کلید از خانه بیرون رفتم. ساعتی بعد بازگشتم در زدم. بعد، داد و فریاد کردم که همسایه‌ها آمدند. گریه کردم و به دروغ گفتم برای کاری بیرون رفتم و شوهرم خانه بود و الان هر‌چه درمی‌زنم باز نمی‌کند و نگرانشم. به کمک همسایه‌ها قفل در را شکسته و وارد شده و با جسد او رو‌به‌رو شدیم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ‌ با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم زن، تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied