شمانیوز
شما نیوز

نوید محمدزاده

عکس جدید نوید محمد زاده پس از مدت ها بی خبری از او

نوید محمد زاده بازیگر مشهور ایرانی پس از مدت ها با انشتار این عکس خودش را نشان داد در ادامه مشاهده خواهید کرد.

عکس جدید نوید محمد زاده پس از مدت ها بی خبری از او

به گزارش شمانیوز : نوید محمد‌زاده، بازیگر سینما و تئاتر، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام است. نوید محمدزاده  فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد .نوید محمدزاده  برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم در دنیای سینما به شهرت رسید.نوید محمدزاده  اولین تجربه قرار گرفتن نوید محمدزاده در برابر دوربین، با فیلم آندو به کارگردانی بهروز قبادی رقم خورد که هیچ‌ وقت پروانه نمایش نگرفت.

photo8740853820

ازدواج با فرشته حسینی

به مدت یکسال صحبت هایی براساس ارتباط میان نوید محمدزاده و فرشته حسینی به علت یکسان بودن لباس های آنها بود. سرانجام در 4 اردیبهشت 1400 این بازیگر با انتشار ویدئویی از ازدواج خود و فرشته حسینی خبر داد و در 29 تیر ماه عکسی با حلقه ازدواج در اینستاگرام منتشر کرد.

شروع فوتبال

نوید محمدزاده که قبل از بازیگری علاقه زیادی به فوتبالیست شدن داشت و برای تیم نوجوانان سایپا بازی می کرد اما با دیدن فیلم سوته دلان علی حاتمی مسیر زندگی اش به شکل کامل عوض شد و میزان علاقه او به بازیگری با تماشا فیلم قیصر و صورت زخمی شدت یافت.

آغاز بازیگری

او برای به دست آوردن تجربه در حرفه بازیگری به کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت رفت و زیر نظر افرادی همچون مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و ... پرورش یافت.

اولین تجربه بازیگری و اجرا

نوید محمدزاده با تلاش های زیاد سرانجام در سال 1386 با فیلم در میان ابرها به عنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت. بعد از به دست آوردن اولین تجربه بازیگری به سمت تئاتر رفت و یکسال بعد با نمایش ماه در آب در صحنه تئاتر حضور پیدا کرد. نوید محمدزاده در سال 1390 به عنوان مجری قسمت هایی از برنامه دوستان شبکه جام جم را در کنار سارا رسول زاده اجرا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی