شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند

وضعیت عجیب علیرضا بیرانوند | بیرو، قهرمانی با رکورد منفی!

علیرضا بیرانوند شب عجیبی را پشت سر گذاشت.

وضعیت عجیب علیرضا بیرانوند | بیرو، قهرمانی با رکورد منفی!

به گزارش شمانیوز : علیرضا بیرانوند در دیدار ایران و سوریه در جام ملت های آسیا نقش حیاتی را ایفا کرد. علیرضا بیرانوند هر چند یک گل از روی ضربه پنالتی خورد اما در ضر

بات پنالتی کاری کرد کارستان. علیرضا بیرانوند در ضربات پنالتی یکی از ضربات سوری ها را گرفت. علیرضا بیرانوند بار دیگر ثابت کرد برترین گلر ایران است. اما علیرضا بیرانوند یک رکورد منفی هم به جای گذاشت. 

تیم ملی سوریه با گل دقیقه ۶۴ عمر خریبین از روی نقطه پنالتی توانست به بازی برگشته و بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند. گلی که توسط یک چهره آشنا برای فوتبال دوستان ایرانی و علیرضا بیرانوند به ثمر رسید.

عمر خریبین مهاجم کنونی الوحده امارات که هنگام حضور در الهلال عربستان چندین و چند بار مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته و توانسته بود ۵ بار دروازه پرسپولیس و یک بار هم دروازه استقلال خوزستان را باز کند.

گل‌های خریبین مقابل پرسپولیس، وارد دروازه علیرضا بیرانوند شده بود و این مهاجم در بازی امروز باز هم توانست توپ را درون قفس توری سنگربان شماره یک ایران قرار دهد تا اولین گل خود به تیم ملی ایران را هم به ثمر رسانده باشد. گلی که برای ششمین بار توسط مهاجم سوری وارد دروازه علی بیرو شد.

این گل عمر خریبین باعث شد تا علیرضا بیرانوند در این مسابقه هم نتواند رکورد احمدرضا عابدزاده را از حیث تعداد کلین‌شیت در جام ملت‌های آسیا بزند و در صورت صعود ایران باید به فکر بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل ژاپن در مرحله بعدی برای شکستن رکورد عابدزاده باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی