شمانیوز
شما نیوز

لباس عید | ایده لباس نوروز

ایده های شیک لباس برای عید نوروز | با این ایده ها همه رو مات خودت کن

در خبر زیر چند نمونه لباس مناسب برای عید سال 1403را جمع آوری کرده ایم.

ایده های شیک لباس برای عید نوروز | با این ایده ها همه رو مات خودت کن

به گزارش شمانیوز :شاید شما به فکر لباس عید 1403 هستید. انتخاب لباس عید امکان دارد برای شما سخت باشد. اما نگران نباشید. در این خبر چند نمونه مناسب لباس عید برای نوروز 1403 را برای شما جمع آوری کرده ایم.برای انتخاب لباس عید باید حتما به رنگ سال و مدل سال جدید نگاهی بی اندازید. اما نگران انتخاب لباس عید خود نباشید. در این خبر چند ایده مناسب برای لباس عید برای شما جمع آوری شده است. 

 

ایده های مناسب برای لباس عید 1403

لباس‌های سنتی با تلفیق مدرن: استفاده از پارچه‌های سنتی مانند ترمه و قلمکار در کنار طراحی‌های مدرن و شیک. برای مثال، یک مانتو یا کت با پارچه ترمه که با برش‌های مدرن و خطوط تیز طراحی گردیده باشد.

لباس عید

رنگ‌های بهاری: استفاده از رنگ‌های شاد و بهاری مانند سبز روشن، آبی آسمانی، صورتی روشن و زرد کاناری. این رنگ‌ها را می‌توان در لباس‌های ساده یا طرح‌دار به کار برد.

اکسسوری‌های سنتی: تزئین لباس‌ها با اکسسوری‌هایی مانند گلابتون دوزی، مروارید دوزی یا سکه دوزی که جلوه‌ای سنتی و باشکوه به لباس می‌بخشد.

طراحی‌های الهام گرفته از طبیعت: استفاده از طرح‌هایی که از گل‌ها، برگ‌ها و المان‌های طبیعت الهام گرفته شده اند. این طرح‌ها می‌توانند به صورت چاپی، گلدوزی یا حتی برش‌های خاص در لباس به کار روند.

 

شیک پوشی در عید ۱۴۰۳ با مانتو ژاکارد  

اگر مانتو ژاکارد با نقوش گل‌ رز و رنگ‌های براق مثل نقره‌ای، طلایی، مشکی، خاکی، صورتی، زرشکی صورتی و سفید وقت آن است که دوباره آن را به کمد خود بازگردانید. مثل همیشه پیشنهاد ما برای ست کردن آیتم‌های طرح‌دار استفاده از آیتم‌های ساده در کنار آن‌هاست.

 

پیراهن‌های گل‌دار، ترندی‌ترین لباس عید دخترانه

علاوه بر این اگر به دنبال لباس عید دخترانه هستید پیراهن‌های گل‌دار با رنگ سبز پسته‌ای، سفید، آلبالویی یا پیراهنی با همین رنگ‌ها و حاشیه ریش ریش می‌تواند بهترین لباس دخترانه برای بهار امسال باشد.

 

کت به همراه پولوشرت استایل پیشنهادی برای نوروز 1403

پولوشرت به رنگ آبی‌ آسمانی+دامن جین بلند یا شلوار جین+ کفش آل استار+ کت کوتاه یا کت بلند اورسایز

لباس عید

لباس عید

لباس عید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی