شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | آیا مدارس مشهد شنبه 14 بهمن 1402 است ؟

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی برای شنبه 14 بهمن 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس  | آیا مدارس مشهد شنبه 14 بهمن 1402 است ؟

به گزارش شمانیوز :باتوجه به پیش بینی هواشناسی درباره بردوت هوا احتمال دارد  تعطیلی مدارس در استان خراسان رضوی  برای شنبه 14 بهمن 1402 صورت بپذیرد.تاکنون هیچ  خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی منتشر نشده است. اگر آموزش و پروش خراسان رضوی تصمیم به تعطیلی مدارس بگیرد ، کلاس ها در بستر برنامه شاد برگذار خواهد شد.  در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد برای شنبه خواهیم پرداخت. در ادامه جزییات تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی برای شنبه 14 بهمن را میخوانید.

 

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

با وجودپیش بینی هواشناسی  در مشهد تااین لحظه هیچ گونه خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی برای شنبه 14 بهمن  منتشر نشده است و مدارس این استان دایر است.هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش  درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خراسان رضوی صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. 

 

باران و برف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی:

با افزایش ابر طی امشب و فردا جمعه در اکثر نقاط استان هوا بارانی و با کاهش دمای هوای روزانه طی فردا در بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق سردسیر و کوهستانی هوا برفی پیش‌بینی می‌شود.

 

 

بارش برف و باران در گناباد و بجستان

 یوسف بنی اسدی، رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری خراسان رضوی:

بارش پراکنده برف در حوزه نشتیفان، مه ولات، کاشمر و محورهای گناباد - فردوس (گردنه کلات)، فردوس - بجستان و خواف - تایباد گزارش شده است. در حوزه بجستان، گناباد، و خلیل آباد بارش باران گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied