شمانیوز
شما نیوز

مریم مومن | استایل مریم مومن

استایل عجیب غریب مریم مومن همه رو متعجب کرد | خانم بازیگر با این استایل به قطب رفته ؟!

مریم مومن بازیگر جوان ایرانی یک عک جدید با استایل خاص از خودش به اشتراک گذاشته است.

استایل عجیب غریب مریم مومن همه رو متعجب کرد | خانم بازیگر با این استایل به قطب رفته ؟!

به گزارش شمانیوز : مریم مومن عکسی جدید از خودش منتشر کرده است. استایل خاص و زمستونی  مریم مومن در این عکس باعث بازخورد های زیادی شده است. مریم مومن بازیگر جوان و مشهور ایرانی است. مریم مومن پس از بازی درسریال  بانوعمارت  بسیار مشهور و محبوب  شد. در ادامه عکس جدید مریم مومن را مشاهده میکنید.

مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن از زبان خودش

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی