شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی| کریستیانو رونالدو

عربستان کابوس لیونل مسی شده است| عرب‌ها مسی را مسخره کردند

اینترمیامی از النصر بدون حضور کریستیانو رونالدو شکست سنگینی خورد و لیونل مسی به شدت مورد تمسخر قرار گرفت.

عربستان کابوس لیونل مسی شده است| عرب‌ها مسی را مسخره کردند

به گزارش شمانیوز، لیونل مسی پس از اینکه در ترکیب اصلی اینترمیامی برای رویارویی با النصر قرار نگرفت و تیمش با نتیجه ۶-۰ شکست خورد، توسط عربستانی‌ها مورد تمسخر قرار گرفت. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت در دیدار دوستانه روز پنجشنبه که به «رقص آخر» معروف شده بود غایب بودند. لیونل مسی در نهایت برای میامی به میدان رفت اما نتوانست تاثیرگذار باشد و تیمش با نتیجه شرم‌آور ۶-۰ شکست خورد و به هدف شوخی‌ها و تمسخرهای خاورمیانه تبدیل شد. ترکی آل‌الشیخ، مشاور و رئیس اداره سرگرمی عربستان سعودی به طور زنده در SSC گفت: «به نظر می‌رسد مسی می‌دانست که کریستیانو رونالدو مصدوم شده و می‌دانست که النصر آنها را (ژست شلاق زدن می‌گیرد). بنابراین از باخت در مقابل النصر بدون کریستیانو اجتناب کرد. عربستان کابوس مسی شده است.»

مطمئناً میامی و مسی باید این شب را فراموش کنند. آیمریک لاپورت، اوتاویو و محمد ماران گلزنی کردند و اندرسون تالیسکا هت‌تریک کرد و حرکت معروف Siuuu رونالدو را در مقابل نیمکت اینترمیامی اجرا کرد. النصر با پیروزی قاطع ۶-۰ باعث خوشحالی کاپیتان شد که از روی سکوها بازی را به تماشا نشسته بود.

برنده ۸ توپ طلا امیدوار است بتواند به بازگشت میامی به پیروزی کمک کند. شاگردان تاتا مارتینو سه شکست و یک تساوی در دیدارهای پیش‌فصل خود داشتند و از زمان پیروزی ۴-۰ مقابل تورنتو در ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳، موفق به پیروزی نشدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی