شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه 15 بهمن 1402

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه 15 بهمن 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس اردبیل برای یکشنبه 15 بهمن 1402 به علت برودت هوا و بارش برف می پردازیم.

به گزارش شمانیوز :باتوجه به بارش سنگین برف و همینطور برودت هوا و همچنین تعطیلی مدارس در استان اردبیل پیش بینی میشود تعطیلی مدارس در این استان برای روز یکشنبه 15  بهمن 1402تمدید شود.تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس اردبیل برای یکشنبه منتشر نشده است. اگر آموزش و پروش تصمیم به تعطیلی مدارس بگیرد ، مانند روزهای گذشته کلاس ها در بستر برنامه شاد برگذار خواهد شد.  در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس اردبیل برای یکشنبه خواهیم پرداخت. در ادامه جزییات تعطیلی مدارس استان اردبیل برای یکشنبه 15 بهمن را میخوانید.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل

باوجود  بارش های سنگین برف وتعطیلی مدارس شنبه در استان اردبیل و  احتمال تعطیل شدن مدارس  برای یکشنبه 15 بهمن 1402 وجود دارد. تاکنون هیچ اطلاعیه ای درباره تعطیلی مدارس اردبیل برای یکشنبه  منتشر نشده است. به محض رسیدن اطلاعیه های جدید این خبر به روز رسانی خواهد شد. 

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل

بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد، از امروز جریانات جنوبی شده و ضمن وزش باد (گاهی تند) بر دمای هوا نیز افزوده خواهد شد؛ جو استان نیز از فردا تا اوایل روز دوشنبه پایدار پیش بینی می شود. از صبح روز دوشنبه ضمن تقویت جریانات جنوبی و وزش باد جنوبی (تند تا گاهی نسبتاً شدید)، نفوذ سامانة بارشی منجر به افزایش ابرناکی، در برخی نقاط رخداد مه جبهه ای و بارش برف و باران در اکثر مناطق استان خواهد شد. بارش ها در نوار شمالی استان به شکل باران خواهد بود اما از شهرستان گرمی تا جنوب استان بارندگی ها عمدتاً به شکل برف و باران انتظار می رود. ضمناً عمده فعالیت این سامانه ی ناپایدار در نواحی جنوبی استان احتمال می رود. لذا در گردنه های برفگیر و جاده های کوهستانی، رخداد کولاک برف، کاهش دید افقی و لغزندگی دور از انتظار نخواهد بود.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

مدارس استان اردبیل  فردا یکشنبه 15 بهمن 1402 دایر است و کلاس ها به صورت حضوری برگذار میشود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی