شمانیوز
شما نیوز

شهرام قائدی | مادر شهرام قائدی

ویدیو |عاشقانه های شهرام قائدی و مادرش دل همه را برد

در خبر زیر ویدیویی جدید از شهرام قائدی به همراه مادرش را مشاهده میکنید.

ویدیو |عاشقانه های شهرام قائدی و مادرش دل همه را برد

به گزارش شمانیوز:  ویدیوجدیدی از شهرام قائدی  به همراه مادرش در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیو شهرام قائدی مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. شهرام قائدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران است. شهرام قائدی با سریال پنجمین خورشید به شهرت رسید. در ادامه ویدیو جدید  شهرام قائدی  به همراه مادرش را مشاهده می‌کنید. 

بیوگرافی شهرام قائدی

شهرام قائدی با نام اصلی ابراهیم در شهر قیر و کارزین در استان فارس در ۳۱ مرداد ۱۳۵۴ به دنیا آمده است. شهرام قائدی فرزند آخر خانواده است و فاصله سنی اش با پدرش خیلی زیاد بود. پدرش در بهار سال 77 از دنیا رفت. این فاصله سنی زیاد باعث شده بود که طرز تفکر کاملا متفاوتی هم داشته باشیم. ورودش به حرفه ی بازیگری با مخالفت پدرش شروع شد تا جایی که او حمایت های مالی خود را از وی برداشت، پدرش از ملاکان و زمین داران بنام شیراز بود، پدر خانوم شهرام قائدی که دایی وی میباشد هم از بازاری های مرفه آن زمان بود.

اولین کار تصویری تلویزیونی‌ شهرام قائدی «خودروی پلاک ۱۱» بود و پس از آن در سریال «بازگشت پرستوها» بازی کرد. شهرام قائدی اعتقاد دارد، بازیگری‌اش از زیر صفر شروع شده، نه از صفر. شهرام قائدی از سال ۷۳ در کاراگاه آموزشی «امین تارخ»، فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۷۴ برای خودش یک پا «بازیگردان» شد و در همان سال با کارگردان‌های مطرحی چون؛ قطب‌الدین صادقی، گلاب آدینه و... کار کرد. شهرام قائدی در ایام ماه مبارک رمضان در سریال پرطرفدار «پنجمین خورشید» در کنار «حمید گودرزی» به ایفای نقش پرداخت و نقشی بسیار پررنگ هم از خود نشان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی