شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان خوزستان فردا دوشنبه 16بهمن 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان خوزستان برای فردا دوشنبه 16بهمن 1402 به علت آلودگی هوا خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان خوزستان فردا دوشنبه 16بهمن 1402

به گزارش شمانیوز :باتوجه به افزایش آۀودگی هوا در استان خوزستان پیش بینی میشود تعطیلی مدارس در این استان برای دو شنبه 16بهمن 1402 صورت بگیرد.تالحظه انتشار این خبر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس خوزستان منتشر نشده است.  در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس خوزستان برای دوشنبه خواهیم پرداخت. در ادامه جزییات تعطیلی مدارس استان خوزستان برای دوشنبه 16بهمن را میخوانید.

 

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان خوزستان فردا دوشنبه

باوجود شدت گرفتن آلودگی هوای استان خوزستان  و وضعیت ناسالم هوا برای افراد تاکنون هیچ خبری از سوی آموزش و پروش این استان برای تعطیلی مدارس خوزستان  برای  روز دوشنبه 16 بهمن ماه اعلام نشده است.به محض رسیدن اطلاعیه جدید این خبر به روز رسانی خواهد شد.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس استان خوزستان

بر اساس اعلام سامانه در ساعت ۱۱ امروز (۱۵ بهمن‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه شرکت ملی حفاری در اهواز ۱۶۶، ایستگاه نیوساید در اهواز ۱۶۰، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۵۸، ایستگاه اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در اهواز ۱۵۵ و ایستگاه پادادشهر اهواز ۱۵۴، ایستگاه ماهشهر ۱۵۳ و ایستگاه خرمشهر ۱۵۱ میکروگرم برمترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت "ناسالم" و "قرمز" بوده است.

این خبر تکمیل میشود...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی