شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی ایران

رازی که فاش شد | صحبت‌های امیر قلعه نویی در بین دو نیمه بازی ژاپن

امیر قلعه نویی در بین دو نیمه صحبت‌های خاصی با بازیکنان تیم ملی ایران داشت که به کامبک شیرین ملی پوشان منجر شد.

رازی که فاش شد | صحبت‌های امیر قلعه نویی در بین دو نیمه بازی ژاپن

به گزارش شمانیوز، تیم ملی ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است. تیم ملی ایران عازم قطر شده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در رتبه نخست ایستاد. ستاره‌های بسیاری در تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز گذشته مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن را با برتری دو بر یک پشت سر گذاشت که در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود، اما در نیمه مربیان نمایش متفاوتی ارائه داد و توانست به برتری دست پیدا کند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران در پایان این بازیکن ضمن قدردانی از شاگردانش، در رختکن خطاب به بازیکنان گفت: از شما یک خواهش دارم؛ به عنوان برادر یک خواهش بزرگ دارم. امروز این برد را تمام کنید. خدایی ناکرده نباید در باد این بازی باشید.

او تاکید کرد: آقایانِ بازیکنان گوش کنید، برادرانه گوش کنید. یک بازی (ژاپن) است که باید 10 سال کِیف کنید که همین بازی بود ولی باید بعدش امتداد داشته باشد. اگر خدایی ناکرده بخواهیم در باد این بازی بخوابیم، دو بازی آینده را از دست می‌دهیم.

با این دستور سرمربی تیم ملی، ظهر امروز تمرین تیم ملی ایران در کمپ الریان برگزار شد که بازیکنان مثل تمرینات گذشته به دو گروه تقسیم شدند و بازیکنان حاضر در بازی دیروز به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر ملی پوشان با حضور در زمین چمن برای دیدار برابر قطر تمرین کردند و آماده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied