شمانیوز
شما نیوز

مرجانه گلچین | عکس جدید مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در 54 سالگی شبیه سیندرلا شد | تصویر غیر قابل باور از مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر ایرانی با یک عکس جدید از خودش صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

 مرجانه گلچین در 54 سالگی شبیه سیندرلا شد  | تصویر غیر قابل باور از مرجانه گلچین

به گزارش شمانیوز :مرجانه گلچین یک عکس جدید از خودش در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. مرجانه گلچین بازیگر مشهور ایرانی است. چهره مرجانه گلچین در این عکس باعث واکنش مخاطبین شده است.اغلب  مرجانه گلچین را بخاطر کارهای طنز و کمدی اش می شناسند. در ادامه عکس جدید مرجانه گلچین را مشاهده میکنید. 

مرجانه گلچین

زندگی نامه مرجانه گلچین

مرجانه گلچین یک خواهر به نام منیژه دارد که در کارهای موسیقایی با هم همکاری می کنند و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین است. مرحوم استاد نادر گلچین (خواننده و نوازنده سبک موسیقی سنتی) عموی وی بود که روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ بر اثر تشدید بیماری قلبی ریوی درگذشت.

خانم گلچین فارغ‌التحصیل از هنرستان موسیقی و کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را به تشویق خواهرش منیژه گلچین در تئاتر آغاز نمود و در سال ۶۴ با مجموعه تلویزیونی آیینه کار در تلویزیون را آغاز نمود.

وی برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ با مجموعه آیینه شناخته شد و بعد از آن مدتی از بازیگری به دلیل سفر به خارج کشور فاصله گرفت . اما بعد از بازگشت با حضور در سریال زیر زمین بازیگری را ادامه داد . اما محبوبیت در سال ۱۳۸۷ با بازی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران که در ماه رمضان پخش میشد چندین برابر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied