شمانیوز
شما نیوز

استقلال| جعفر سلمانی

نکونام سلمانی‌اش را عوض نکرد| جعفر سلمانی در استقلال ماندنی شد

جعفر سلمانی که در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه ذوب آهن قرار گرفته بود، در استقلال ماندنی شد.

نکونام سلمانی‌اش را عوض نکرد| جعفر سلمانی در استقلال ماندنی شد

به گزارش شمانیوز، باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان مختلفی بوده است. اگرچه استقلال مذاکراتی با برخی از بازیکنان داشته است اما این مذاکرات بعضا به نتیجه نرسید. در این میان اما یکی از بازیکنان استقلال که اخباری پیرامون احتمال جدایی او به گوش می‌رسید، جعفر سلمانی است. استقلال در پی به خدمت گرفتن محمدحسین اسلامی بودند و ربیعی نیزبه شرطی مجوز جدایی این بازیکن را صادر می کرد که نکونام نیز اجازه خروج به سلمانی را بدهد.

اما از آنجایی که استقلال در پست مدافع و وینگ بک چپ تنها ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را در اختیار دارد، نکونام با این موضوعمخالفت کرد و در شرایطی که ذوبی‌ها نیز از خواسته‌های خود مبنی بر معاوضه اسلامی با بازیکن آبی‌ها کوتاه نیامدند، این دو انتقالدر نهایت شکل نگرفت.

سلمانی که از زمان حضور در استقلال با فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام کار کرده است، در نهایت در جمع آبی‌هاماندگار شد و روز گذشته نیز در بازی دوستانه برابر مس رفسنجان به میدان رفت تا مشخص شود او حداقل تا پایان این فصل، در اینتیم می‌ماند و علت اصلی این موضوع نیز مخالفت نکونام با خروج سلمانی از جمع شاگردانش است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی