شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه | فال ابجد دوشنبه 23 بهمن 1402 را اینجا بخوانید

فال ابجد روزانه | فال ابجد دوشنبه 23 بهمن 1402 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد دوشنبه 23 بهمن 1402 را بخوانید.

 به گزارش شمانیوز : فال ابجد یک نوع فال است که در فرهنگ ایرانی و عربی رایج است. در فال ابجد، هر حرف الفبا با یک عدد مشخص نظیر می‌شود.در فال ابجد با جمع کردن اعداد متناظر با حروف یک کلمه و دیدن نتیجه حاصل، سعی می‌شود تفسیری در مورد آینده یا مسائل مختلف داده شود.فال ابجد بسیار پرطرفدار است. در ادامه فال ابجد دوشنبه 23 بهمن 1402 را بخوانید. 

 

 

 متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: بخت و اقبال خوبی در انتظارتان است و رزق و روزی فراوانی از جانب پروردگار به دستتان خواهد رسید به زودی مقصودی که دارید حاصل خواهد شد. تا یک ماه دیگر اخباری مسرت بخش به دستتان میرسد که زندگیتان را متحول میکند. اگر قصد سفر دارید فعلاً از آن صرف نظر کنید که به صلاحتان نیست. نیازی به نشان دادن واکنش های شدید نیست، کافیست محدودیت های خود را با دیگران در میان گذاشته و سپس دست به کار شوید. در حال حاضر بین رویاهای رنگارنگ و واقعیت های زندگی گیر افتاده اید، از آمادگی لازم برای پشت پا زدن به نگرانی های روزمره تان برخوردارید اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده هستند، با نگرشی مثبت می توانید این نگرانی را برطرف کنید.

 

متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: اگر در گذشته چیزی را از دست دادی مجدداً به دست می آوری. در انجام واجبات دین سستی نکن چراکه کارهایت خیر شود و حالت خوب گردد. اگر هدفی داری به آن میرسی و از غم و ناراحتی رها شده و اوضاع مالیت خوب میشود. تنش و اختلاف تو با شخصی در نهایت به نفع تو به پایان می رسد و اگر شخصی با تو ناسازگار است در نهایت رامت می‌شود. ممکن است با بیان افکار و احساساتتان به دیگران اجازه دهید که به راحتی وارد حریم خصوصی تان شوند، ریسک کردن در حال حاضر می تواند بین شما و دیگران موانعی به وجود آورد. حس می کنید که دلتان می خواهد در مورد نیازهایتان حرف بزنید، به خصوص اگر آن ها با امور احساسی تان مربوط باشند. این روزها منطقی بودن برایتان تا حدی چالش برانگیز خواهد بود، بهتر است بیشتر به خود سخت بگیرید تا پشیمان نشوید.

 

 متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب آ ب

تعبیر: اگر میخواهی به سفری به قصد تجارت بروی به دنبالش باش زیرا سود خوبی در آن است و اگر هدفی داری انجامش بده زیرا طالع شما خوب است و اوضاع آنطور که میخواهی می شود. بع اهداف خود دست پیدا کرده و همچنین اگر بیمار هستی خوب میشوی و به آرامش میرسی. اگر میخواهی معامله ای انجام دهی و یا چیزی را بخری یا بفروشی عمل کن زیرا منفعت تو در آن است. این روزها احساس می کنید به جز موضوعات مهم و اساسی هیچ حرفی برا گفتن با دیگران ندارید. محدودیت های خود را تشخیص دهید، اگر شرایط جدید خود را بپذیرید سد ها و موانع از سر راهتان کنار خواهند رفت و راهتان هموار می گردد. مشتاقید روی موضوعی تحقیق کنید که مدتهاست از آن فرار می کنید، هراستان نسبت به آن از بین رفته و مایلید دیگران نیز شنونده نقطه نظرات و ایده هایتان باشند.

 

 متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: از زنی که قد بلند و لاغر اندام و پوست گندمگون دارد فاصله بگیر زیرا دشمن توست. به دنبال مال حرام نباش زیرا آسیب می بینی شانس خوبی داری و به حداقل میرسی و خبرهای خوشحال کننده در انتظار توست. سعی کن با دوستان و اطرافیانت رفتار خوبی داشته باشی. وقت زیادی برای انجام کارهای نیم تمام قدیمی دارید. با وجود آن که از نظر احساسی و عاطفی سبک بال تر هستید باز هم نمی توانید به راحتی به خواسته هایتان برسید. در مورد ارتباطی محبت آمیز در گذشته خودتان را گول نزنید، با خودتان رو راست باشید تا به سادگی دریابید که آن فرصت از دست رفته است. اوقاتی را به صحبت در مورد موضوعاتی اختصاص دهید که فکرتان را به خود مشغول کرده.

 

متولدین مرداد

ابجد فال شما: د د آ

تعبیر: اگر میخواهی وصلت کنی و یا معامله کاری را انجام دهید به دنبالش باش. با زنانی مشاجره و دعوای خواهی داشت اما آسیبی به تو نمی رسد. اقبال شما بلند است و به پیروزی دست پیدا میکنی و بر دشمنان خود غالب شده و به دادم میرسی و در آینده خیلی بعضی خبرهای مسرت بخشی به گوشت میرسد. از اطرافیانتان نیرو بگیرید. فرصت بسیار خوبیست تا در رشته جدید درسی یا هنری ثبت نام کنید. انگیزه های خود را تقویت کنید، شما از توانایی تطبیق ایده های جدید خود با ایده های قدیمی تان بدون آن که باورهایتان زیر سوال بروند برخوردارید. این روزها چنان نگران آینده هستید که نمی توانید روی لحظه حال متمرکز باقی بمانید. خاطراتی که از گذشته در ذهن دارید بیشتر از مشکلاتی هستند که قرار است در آینده رخ دهند.

 

 متولدین شهریور

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: گرفتاری و غصه هایت تا به پایان رسیده و شاد و خوشحال می شوی و تلاش و همت تو نیز در این ماجرا قطعا موثر است. هدف خوبی دارید و تا چهل روز دیگر به شکل غیرمنتظره در کارت گشایش خیری ایجاد می شود. همچنین تحولات مثبت و خوب در اوضاع زندگی پیش روی توست. به جادوی گذر زمان اعتماد کنید. حضور شما موثر و کارآمد است. بحرانی را در لحظه مدیریت خواهید کرد.

 

متولدین مهر

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر: اگر میخواهی چیزی را بفروشی فعلا صبور باش زیرا اکنون فرصت خوبی نیست. شانس و طالع شما خوب است و به اهدافت می‌رسی اما باید صبور باشی و از عجله کردن بپرهیزی تا شرایط آنطور که میخواهی پیش برود و در انجام کارهای گشایشی ایجاد شود. اگر راهتان را نادرست انتخاب کنید طولی نخواهد کشید که خودتان را در میان اشتباهاتی مضحک غرق خواهید کرد. هیچ کاری به خودی خود درست نمی شود. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدید نظر کنید و در مورد کاری که در حال حاضر نیاز به تلاش زیادی ندارد مذاکره و مشورت کنید. شما دقیقا می دانید چه حرف هایی می خواهید به زبان بیاورید، موفقیت های مهم و چشم گیری کسب خواهید کرد.

 

متولدین آبان

ابجد فال شما: آ د د

تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید اما باید دست از تنبلی و کاهلی بردارید تا به نیات تان برسید. زنی که نقشی بر چهره دارد سعی می‌کند تا مشکلاتی برایتان پدید بیاورد باید هر چه سریعتر جلویش را بگیرید.قصد دارید تا به سفر زیارتی بروید که اگر آن را انجام دهید دلتان آرام میگیرد و زندگی برایتان راحت تر خواهد شد. در مورد مسائل کاری در حال حاضر برداشتن گام های بلند چندان راحت به نظر نمی رسد، به جای تلاش بیهوده برای تغییر این روند، زمان را به تفکر در مورد یافتن راهکارهای جدید اختصاص دهید. در رابطه با زندگی عاطفی تان عاقلانه تر رفتار خواهید کرد حتی اگر دلیلش را ندانید. دیگران به شما به چشم راهنما نگاه می کنند، خوش بینی تان با آن ها نیرو می دهد.

 

 متولدین آذر

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر: مقصود نیکی دارید و اگر دست از عجله و شتاب بردارید به‌زودی نیتتان حاصل می‌شود. اگر قصد دارید تا ملکی را معامله کنید هر چه سریعتر انجام دهید که سود خوبی نصیب تان می شود. خبرهایی به دستتان میرسد که شما را از تشویش دلهره خلاص می سازد. شما تصویر کاملا واضح و روشنی  از خواسته هایتان دارید، بهتر است در حال حاضر آرزوهایتان را به زبان نیاورید. مشکل شما این است که یکی از نزدیکانتان تمایلی به همکاری با شما ندارد. گاهی بهتر است احساساتتان را در دل پنهان نگه دارید. افکارتان عاقبت شما را به مسیر درستی هدایت می کند اما باز هم نمی دانید برنامه ریزی هایتان صحیح بوده یا نه.

 

متولدین دی

ابجد فال شما: د ج آ

تعبیر: مقصودی که دارید بسیار بد می باشد و از نظر اقتصادی شما را در وضعیت بسیار بدی قرار می دهد. ا پریشان و متصل هستید باید از خداوند طلب مغفرت کنید تا از این حالت خارج شوید اگر اصرار به انجام وصلتی دارید باید هرچه سریعتر از آن صرف نظر کنید و منتظر باشید تا خداوند فرد بهتری را برایتان قرار دهد. امکانات و اختیارات بیشتری به شما داده خواهد شد. برای برداشتن اولین قدم کافیست کمی بیشتر به حرف های دیگران توجه کنید. اجازه ندهید حرف دیگران شما را از کوره به در ببرد، از آن ها برای تقویت نیروی خود استفاده کنید. حساب آنچه را که به دیگران می دهید و آنچه را که از آن ها دریافت می کنید با دقت داشته باشید. لازم است این روزها جنبه احتیاط را رعایت کنید. می توانید موقعیتی را به فرصتی طلایی تبدیل کنید.

 

متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: مقصود بسیار بدی دارید که از طریق آن ضربه بزرگی به شما وارد خواهد شد پس از آن صرف نظر کنید. زنی با شما دشمنی می‌کند و بدگویی هایی پشت سرتان انجام می دهد اما باید در مقابل شایستادگی کنید از رفتارهای نادرست و مکر و حیله به دور باشید. شما می خواهید احساساتتان بر پایه واقعیات شکل بگیرند، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری جریانات احساسی تان گیج‌تان کرده، نگران نباشید هرچه بر میزان اطلاعاتتان افزوده شود احساساتتان نیز تغییر می کند. روی دیدگاه های خود پافشاری و سرسختی نکنید و دروازه ذهنتان را به روی دیدگاه های جدید باز بگذارید. واکنش هایتان نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی خواهند بود

 

متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: به آرزوهایتان دست خواهید یافت و اقبال خوبی در انتظارتان خواهد بود. سود و منفعت خوبی از طریق کاری بزرگ نصیبتان می‌شود که باید مقداری از آن را صرف امور خدایی کنید. اگر قصد دارید تا ملکی را معامله کنید دست نگه دارید که ممکن است دامی بزرگ باشد. در نمازهایتان کاهلی نکنید تا خداوند به شما رو بیندازد. تا زمانی که مجبور نشده اید تصمیم بلند مدت و سرنوشت سازی نگیرید. شجاع و جسور باشید و خطر کمک به شخصی را بپذیرد. در مورد کارهای که باید انجام دهید نظرات صحیحی دارید و این باعث می شود که در محل کار یا تحصیلتان به زودی به موقعیت مهمی دست پیدا کنید. نیازهای خود را بشناسید. به خودتان مغرور نشوید در غیر این صورت برنامه ریزی تان در مورد برنامه مشخصی با نتیجه معکوس روبرو خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خوب است

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی