شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد چهارشنبه 25 بهمن 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی برای روز چهارشنبه 25 بهمن 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد چهارشنبه 25 بهمن 1402

به گزارش شمانیوز :با توجه به صحبت‌های سازمان هواشناسی درباره برودت هوا و ورود سامانه جدید بارشی به کشور ممکن است برای والدین و دانش آموزان سوال ایجاد شود که آیا تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای استان خراسان رضوی و مشهد صحت دارد یا خیر؟ خبر زیر به جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی و مشهد برای روز چهارشنبه ۲۵ بهمن به علت برودت هوا می‌پردازیم.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

مدارس مشهد احتمال دارد که فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن1402 تعطیل شود چرا که سرمای هوا مشکلات زیادی را برای دانش آموزان به وجود آورده است. تا این لحظه هیچ اطلاعیه جدیدی درباره تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش منتشر نشده است به محض اینکه اطلاعیه جدیدی به دست ما برسد در این خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز، سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲ در شرایط آلوده برای تنفس افراد حساس و کودکان قرار دارد.

میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۰۷ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط «ناسالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۱۱ نشان از هوای آلوده و شرایط «ناسالم» برای گروه‌های حساس دارد.

هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم است و شاخص کیفیت هوا در سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای این کلانشهر در شرایط ناسالم برای تنفس افراد حساس و کودکان گزارش شده است.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن دایر است 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied