شمانیوز
شما نیوز

یحیی گل‌محمدی

واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد فولاد خوزستان| دغدغه اصلی فولاد خوزستان چیست؟

یحیی گل محمدی به تازگی پیشنهاد سرمربی گری از فولاد خوزستان را دریافت کرده است؛ به نظر می‌رسد یحیی نسبت به این پیشنهاد بی‌رغبت نیست.

واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد فولاد خوزستان| دغدغه اصلی فولاد خوزستان چیست؟

به گزارش شمانیوز، یحیی گل محمدی که پس از کش و قوس های فراوان از پرسپولیس رفت هنوز در تیم جدیدی مستقر نشده است. یحیی گل محمدی به تازگی پیشنهادات جدیدی از یک تیم داخلی گرفته است. اخبار منتشر شده نشان می‌دهد فولاد خوزستان به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد داده تا سرمربیگری این تیم را قبول کند.

باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز (سه‌شنبه) با خوزه ایگناسیو مارتینس به صورت توافقی قطع همکاری کرد و از یحیی گل‌محمدی بهعنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم خوزستانی یاد می‌شود.

در گزارش تسنیم آمده است: مسئولان باشگاه فولاد با سرمربی پیشین پرسپولیس در این باره صحبت کرده‌اند و او از این پیشنهاداستقبال کرده است. بعد از اعلام قطع همکاری با مارتینس مذاکرات جدی‌تر با گل‌محمدی به زودی انجام می‌شود و اگر اتفاق و مشکل خاصی رخ ندهد، باید منتظر حضور این مربی روی نیمکت قرمزپوشان اهوازی باشیم.

گل‌محمدی به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شد و قرارداد او شامل فسخ قرارداد نمی‌شود. بنابراین این سرمربی شامل بند 20 ابلاغیه نقل و انتقالات لیگ برتر نخواهد و می‌تواند در لیگ برتر به کار خود ادامه دهد. طبق این بند یک مربی نمی‌تواند قراردادش را فسخکرده و به تیمی دیگر برود.

یکی از دغدغه‌های هر فردی که به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شود، جذب بازیکنان برای تقویت این تیم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی