شمانیوز
شما نیوز

روز ولنتاین

چند ایده جذاب برای روز ولنتاین| با این ایده ها عشقتان را سوراپرایز کنید

برای آن هایی که به دنبال دلیل و بهانه ای برای ابراز عشق و علاقه ی خود به دیگران می گردند، ولنتاین می تواند فرصت خوبی برای این کار باشد.

چند ایده جذاب برای روز ولنتاین| با این ایده ها عشقتان را سوراپرایز کنید

به گزارش شما نیوز، ولنتاین یکی از بهانه های عاشقانه برای ابراز دوستی و عشق بین آدم ها است. برای آن هایی که به دنبال دلیل و بهانه ای برای ابراز عشق و علاقه ی خود به دیگران می گردند، ولنتاین می تواند فرصت خوبی برای این کار باشد. بهتر است  فرصت روز ولنتیاین را از دست ندهید و با خرید هدیه ای مناسب، عشق خود را به عزیزانتان ثابت کرده و در این کار پیشقدم باشید.

خرید کادو ولنتاین می تواند فرصتی برای دوستی و محبت بین آدم ها باشد. ما در این نوشتار قصد داریم تا با ارائه ی بیست ایده ی بکر، شما را در خرید یک هدیه ولنتاین عالی و بی نظیر یاری کنیم.

۱. بلیط تئاتر

برای کسانی که اهل هنر و نمایش هستند، بلیط تئاتر می تواند یکی از بهترین ایده های کادویی ولنتاین به شمار بیاید. در صورتی که می خواهید برای دوست یا همسر عزیزتان کادوی ولنتاین شگفت انگیزی تهیه کنید، خرید بلیط تئاتر و تماشای آن می تواند ایده ی بکری به نظر بیاید.

2. باکس هدیه ولنتاین

اگر انواع کادوهای ولنتاین را تا حالا امتحان کرده اید و امسال به دنبال یک پیشنهاد نو برای خرید کادوی ولنتاین برای دوستتان می گردید، بد نیست یک خرید اینترنتی و آنلاین راحت و سورپرایز کننده را برای عشقتان امتحان کنید. از فروشگاه های اینترنتی و آنلاینی مثل هدیشا خرید کنید. هدیشا یک ویترین بزرگ پر از انواع هدیه های ولنتاین دارد. باکس هدیه ولنتاین هدیشا را از دست ندهید. کلی چیزهای جالب مثل موکاپات، ماگ سرامیکی، تراول ماگ، انواع اسپری ها و ادکلن های برند و … همگی در ویترین ولنتاینی هدیشا گردآوری شده اند.

 

۳. تابلوی نقاشی

برای افرادی که اهل هنر و نگاه به افق های هنری هستند ، یک تابلوی نقاشی می تواند یک هدیه ی ولنتاین جذاب و فراموش نشدنی به نظر بیاید. دقت کنید ببینید از چه سبک نقاشی خوشش می آید یا جدیدا به چه سبکی علاقمند شده است. خرید تابلوی نقاشی متناسب با سبک ادبی و هنری مورد علاقه ی دوستتان نشان دهنده ی عمق شناخت شما نسبت به او است.

۴. گردنبند طلا برای کادو ولنتاین

خیلی از خانوم ها هر کاری که بکنید و در هر موقعیت و مناسبتی شیفته ی زرق و برق زیورآلات طلا هستند. می توانید او را با یک گردنبند طلای شیک و فانتزی برای کادوی ولنتاین سورپرایز کنید.

۵. مینی لپ تاپ

یکی از ابزار آلات دیجیتالی مهم و ضروری برای زندگی امروزی انواع لپ تاپ ها هستند. برای دوست شما، همسرتان یا نامزدتان که حتی در اتوبوس، تاکسی و یا مترو در حال کار و تحقیق و مطالعه است، بهترین هدیه ولنتاین یک مینی لپ تاپ می تواند باشد. مینی لپ تاپ های برند ایسوس یا لنوو از آپشن های مختلف روز بهره مندند و بدون اینکه جای زیادی را در کیف اشغال کنند، کلی کارآیی برای فرد داشته باشند.

۶.تبلت

امروزه نمی توان از یک تبلت خوب کارآ صرف نظر کرد. تبلت ها در اندازه های مختلف در بازار لوازم دیجیتالی موجودند. برای این تبلت ها انواعی از آپشن ها و کارآیی ها ذکر شده است و می تواند برای یک کارمند، دانشجو و یایک پژوهشگر بهترین ابزار کار به نظر بیاید. شاید بهتر باشد امسال برای ولنتاین دور چیزهای تکراری را خط بکشید و سراغ یک هدیه ی غیر تکراری و عالی مثل یک تبلت جمع و جور و پر حجم بگردید و برای ولنتاین به عزیز خود هدیه بدهید.

۷ .گوشی موبایل برای ولنتاین

یکی از سورپرایزهای ولنتاینی که با آن می توانید دوست محبوب خود را خوشحال کنید گوشی موبایل است. بسته به اینکه او چه کار می کند ، چه شغلی دارد و یا در چه رشته ای مطالعه و پژوهش دارد می توانید یک گوشی موبایل با قابلیت های وسیع را برای او خریده و در یک بسته بندی شیک به او هدیه بدهید.

۸. اشتراک اینترنت

اگر به دنبال یک کادوی ولنتاین غیر معمولی برای همسرتان می گردید، خوب است از فکر کردن به سوژه های کلیشه ای بپرهیزید. به شما پیشنهاد می کنیم امسال برای ولنتاین او یک اشتراک یکساله ی اینترنت پرسرعت  بخرید و به او هدیه بدهید. مطمئن باشید شگفت زده اش خواهید کرد و او ممنون شما خواهد شد.

۹. اشتراک مجله

هنوز هم هستند کسانی که دوست دارند مطالعات کاغذی و سنتی مجله ها را در طی روز داشته باشند. اگر نامزد شما اهل مطالعه ی مجله ی خاصی است و آن مجله جزو علاقمندی های همیشگی او به شمار می رود، بهتر است بیکار ننشینید و یک اشتراک چند ماهه یا یک ساله را برای او از آن مجله بخرید و او را تا مدتها خوشحال و راحت و راضی نگهدارید.

10.بسته مکالمه

یک بسته ی مکالمه ی تلفنی ایده ی بی نظیری برای اکادوی ولنتاین عزیزان می تواند باشد. می توانید امتحان کنید. از چیزهای تکراری و کلیشه ای که خیلی بهتر است. اگر همسرتان اهل مکالمات تلفنی زیاد است و هر روز بخشی از روزش را پای تلفن سر می کند، خب بهتر است این بسته ی مکالمه را بعنوان هدیه ولنتاین به او هدیه بدهید.

11. اشتراک سایت های فیلم و سریال

اگر با خانواده اهل تماشای فیلم، کارتون، مستند و… هستید، و الان برای هدیه ولنتاین برای همسر خود به دنبال یک سوژه مناسب می گردید و هنوز به مورد مناسبی نرسیده اید، پیشنهاد می کنیم اشتراک فیلیمو یا… برای او بخرید و همه باهم از آن لذت ببرید.

۱۲. بلیط تور گردشگری یک روزه

امروزه انواعی از تورهای گردشگری یک روزه در اطراف ما وجود دارند که کلی می تواند باعث انبساط خاطر افراد بشوند. با این هدیه می توانید یک روز به یادماندنی و خاطرانگیز را رقم بزنید.

۱۳. تور تله کابین توچال

تور تله کابین توچال یک گردشگری یک روزه ی هیجان انگیز با تله کابین در کوهستان های پر برف توچال است که می تواند یک خاطره ی فراموش نشدنی از ولنتاین را در ذهن دوست شما برای همیشه به ثبت برساند. می توانید باهم اسکی کنید، از پیاده روی در برف ها لذت ببرید و یک خاطره ی به یاد ماندنی برای هم بسازید.

۱۴. کمپینگ یک روزه در جنگل

یکی از بهترین ایده ها برای داشتن یک ولنتاین شاد و نو، فراهم کردن زمینه ی کمپینگ یک روزه در جنگل می باشد. این کار می تواند یک روز خاطره انگیز برای شما و همسرتان باشد. اگر او اهل ماجراجویی است و از زندگی کسالت بار شهری خسته شده است، می توانید  او را در میان جنگل سورپرایز کنید و یک کمپینگ شاد و پر از ماجرا برای او فراهم آورید.

 

15. عروس هلندی

اگر دوست شما از پرنده ها بدش نمی آید و یا حتی عاشق پرنده ها هم هست، بهتر است بجای کالاهای تکراری و لوس برای کادوی ولنتاین، یک عروس هلندی به او کادو بدهید. عروس هلندی ها پرنده های با مزه و دوست داشتنی هستند.

16. آکواریوم مینیاتوری

آکواریوم یکی از تزیینات دوست داشتنی برای ماهی دوست ها است. خیلی ها علاقه به داشتن آکواریوم با انواعی از ماهی های رنگارنگ دارند. یک آکواریوم مینیاتوری با انواعی از گیاهان ریز دریایی، انواعی از صدف های زیبا و سنگ های دیدنی می تواند جلوه ی زیبایی به دکور خانه، اپن آشپزخانه و یا کتابخانه بدهد. اگر همسر یا نامزد شما شیفته ی چنین چیزی است بهتر است یک آکواریوم مینیاتوری را به او کادوی ولنتاین بدهید.

17. پاسیو

پاسیوها نمای کوهستانی کوچک شده ای هستند که در آن ها آب نما و طراحی بارانی و گلکاری تعبیه شده است و می توان آن را در گوشه ای از خانه جاسازی کرد . پاسیو ها به خانه جلوه ی طبیعت را می دهند و بسیار در زیبایی خانه نقش دارند. یک پاسیو متناسب با خانه تهیه کنید و به همسر دلبند خود بعنوان کادوی ولنتاین هدیه بدهید.

18.گلدان های کاکتوس

برای دوست خود دنبال کادوی ولنتیان می گردید و هنوز به نتیجه ی دلخواهتان نرسیده اید؟ مهم نیست! ما به شما پیشنهاد می کنیم از ایده ی خرید گلدان های کوچک و رنگارنگ کاکتوس استفاده کنید. می تواند روی میز کارش یا کنار پنجره ی اتاقش بچیند و زیبایی محیط اطرافش را چند برابر کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی