شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار | کودکی محمدرضا گلزار

عکس زیر خاکی و قدیمی محمدرضا گلزار | گلزار از کودکی جذاب بوده !

عکسی کمتر دیده از کودکی سوپر استار ایران محمدرضا گلزار را در خبر زیر ببینید.

عکس زیر خاکی و قدیمی محمدرضا گلزار | گلزار از کودکی جذاب بوده !

به گزارش شمانیوز :عکس متفاوت از دوران کودکی محمدرضا گلزار را می‌بینید.محمدرضا گلزار این روزها در شبکه ۳ برنامه پانتولیگ را اجرا می‌کند. محمدرضا گلزار در کنار بازیگری خوانندگی و نوازندگی هم انجام می‌دهد. محمدرضا گلزار یکی از شخصیت‌ها و بازیگرهای بسیار پرحاشیه می‌باشد. محمدرضا گلزار در فضای مجازی نیز به شدت فعال است. در ادامه عکسی کمتر دیده شده از کودکی محمدرضا گلزار را مشاهده می‌کنید.

محمدرضا گلزار

ورود گلزار به موسیقی

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه «آریان» شد.

در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

 

بازیگری گلزار از ۲۳ سالگی

فروردین ماه ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی بود که در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

 

ازدواج محمدرضا گلزار

رضا گلزار بهار ۱۴۰۲ در سن ۴۶ سالگی با دختری به نام «آیسان آقاخانی» با ۱۹ سال فاصله سنی ازدواج کرد، عروس خانم متولد ۱۳۷۶ و اهل زنجان بوده و یک گربه خانگی به نام وانیل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی