شمانیوز
شما نیوز

پردیس پور عابدینی | عکس جدید پردیس پور عابدینی

سر و کله بازیگر سریال گناه فرشته با موهای فر پیدا شد | امکان ندارد پردیس پور عابدینی در این عکس بشناسید

عکسی متفاوت از پردیس پور عابدینی منتشر شده است که باعث تعجب مخاطبین شد.

سر و کله بازیگر سریال گناه فرشته با موهای فر پیدا شد | امکان ندارد پردیس پور عابدینی در این عکس بشناسید

به گزارش شمانیوز :پردیس پورعابدینی بازیگر مشهور ایرانی است که پس از بازی در سریال آقازاده به اوج شهرت رسید. پردیس پورعابدینی جز بازیگران جوان و بی‌حاشیه ایرانی است. پردیس پورعابدینی این روزها در سریال گناه فرشته در حال بازی است. پردیس پورعابدینی سیمرغ بلورین بهترین بازی نقش اول زن را برای فیلم «غریب» بدست آورد. در ادامه عکسی از چهره متفاوت از چهره پردیس پورعابدینی را مشاهده می‌کنید.

پردیس پور عابدینی

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد.ین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی «آقازاده» به اوج شهرت رسید.او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

در یکی از اجراهای تئاتر خانم ادبی، آقای بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش ما آمده بودند که یک ماه بعد از دفتر ایشان با من تماس گرفتند تا برای تست بروم.

اصلا خبر نداشتم برای چه کاری دعوت شدم که بعد از چند جلسه صحبت و تست سال ۱۳۹۸ برای بازی در نقش راضیه سریال آقازاده انتخاب شدم.

 

سیمرغ بلورین

پردیس پورعابدینی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در اختتامیه جشنواره چهل و یکم جشنواره فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازی نقش اول زن را برای فیلم «غریب» بدست آورد.

در این فیلم چهره هایی چون بابک حمیدیان، مهران احمدی، سامیه لک و رحیم نوروزی بازی کردند اما آنها جشنواره فجر را تحریم کرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی