شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز شنبه 28 بهمن

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز شنبه 28 بهمن

به علت برودت هوا پیش بینی میشود فردا شنبه 28 بهمن 1402 مدارس تبریز تعطیل باشند .

به گزارش شمانیوز :با توجه به برودت هوا و وضعیت هواشناسی در استان آذربایجان شرقی و تبریز احتمال تعطیلی مدارس برای روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ وجود خواهد داشت. در خبر رسید به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی خواهیم پرداخت. 

 

تکمیل یک درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان

با وجود سرمای شدید در استان آذربایجان شرقی تاکنون آموزش و پرورش هیچ اطلاعیه رسمی درباره تعطیلی مدارس روز شنبه و صادر نکرده است به محض رسیدن جدیدترین اطلاعات این خبر به روز رسانی خواهد شد

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بارش باران که از روز گذشته استان را فراگرفته است تا روز یکشنبه تداوم خواهد داشت، گفت: از روز جمعه با سرد شدن هوا، بارش ها در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صورت برف خواهد بود.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

دمای هوای استان بین پنج تا هشت درجه کاهش خواهد یافت.از روز دوشنبه تا اواخر هفته آینده جوی پایدار در استان حاکم و از اواخر هفته سامانه بارشی جدیدی وارد جو استان می شود.

 

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس 

 اطلاعیه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی در روز شنبه نوبت بعدازظهر  در منطقه بستان آباد

 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه بستان آباد، فعالیت مدارس شهری و روستایی این منطقه در روز  شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت بعدازظهر غیرحضوری می‌باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی