شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان قم شنبه 28 بهمن 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان قم برای فردا شنبه 28 بهمن 1402 خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان قم شنبه 28 بهمن 1402

به گزارش شمانیوز :با توجه به سرمای هوا و بارش برف و باران احتمال تعطیلی مدارس برای فردا شنبه 28 بهمن 1402 در استان قم وجود خواهد داشت در خبر زیر به جزییات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان قم در روز سه شنبه 28 بهمن 1402 خواهیم پرداخت.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان قم

تا لحظه انتشار این خبر هیچ اطلاعیه رسمی درباره تعطیلی مدارس استان قم به دست ما نرسیده است. به محض رسیدن اطلاعیه جدید این خبر به روز خواهد شد. 

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و برونداد مدل‌های پیش‌یابی عددی نشان می‌دهد امروز آسمان ابری و مه‌آلود، در برخی ساعات همراه با بارش باران و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه همزمان با خروج این سامانه از مقدار ابرها کاسته خواهد شد و سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت. از روز یک‌شنبه مجدداً با ورود سامانه بارشی دیگری به استان، افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که بارش در ارتفاعات استان به صورت برف خواهدبود. فعالیت این سامانه به صورت متناوب تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و موجب کاهش دما و بارش باران و برف در استان خواهد شد.

 

تعطیلی مدارس کهک

مدیر اداره کل آموزش و پرورش شهرستان کهک قم: 

مدارس نوبت صبح شهر کهک و روستاهای بالادست روز شنبه ۲۸ بهمن به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر، در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تعطیل بشه خوبه

تبلیغات متنی