شمانیوز
شما نیوز

ترلان پروانه | چهره جدید ترلان پروانه

ترلان پروانه با چهره‌ای جدید پیداش شد |عمرا اگر بتوانید ترلان پروانه بشناسید

در خبر زیر عکسی متفاوت از چهره ترلان پروانه را مشاهده میکنید.

ترلان پروانه با چهره‌ای جدید پیداش شد |عمرا اگر بتوانید ترلان پروانه بشناسید

به گزارش شمانیوز :ترلان پروانه از بازی در فیلم و سریال‌های مختلف، به چهره کودکی در دنیای سینما و تلویزیون تبدیل شده است.ترلان پروانه در کارنامه خود بازی در فیلم‌های پرفروشی مانند آهوی پیشونی سفید، گشت ارشاد 2 و فراری را دارد. ترلان پروانه همچنین در سریال‌های محبوبی مانند سیاوش ، رقص روی شیشه به ایفای نقش پرداخته است.ترلان پروانه به دلیل چهره زیبا و بازیهای قابل قبول، از طرفداران زیادی در بین مردم، به ویژه جوانان، توجه است. در ادامه عکسی از تغییر چهره ترلان پروانه مشاهده میکنید.

 

ترلان پروانه

زندگی شخصی ترلان پروانه

پدر ترلان پروانه مهندس است و مادرش پریسا فروغی خانه دار بوده ولی از علاقه مندان بازیگری است و قبل از ازدواجش در دوران دانشجویی در تئاتر فعالیت می کرد. این هنرمند جوان کشورمان یک برادر بزرگتر از خودش به نام عرفان دارد که اختلاف سنی آنها تنها 2 سال و نیم است.. جالب استد بدانید که ترلان پروانه به گیاهخواری علاقه مند است و عاشق سبزیجات به ویژه کلم بروکلی است. 

او به آشپزی بسیار علاقه دارد و در اوقات فراغتش به آشپزی، تماشای فیلم و کتاب خواندن می پردازد. او اگر آشپزی کند بیشتر پاستا می پزد چون هم حسابی این غذا را دوست دارد و هم در پخت آن حرفه ای است. ترلان پروانه به ورزش اهمیت می دهد و بسکتبال را به شکل حرفه ای بازی می کند و به دوچرخه سواری و اسب سواری نیز بسیار علاقه دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied