شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | آیا مدارس خوزستان دوشنبه 7 اسفند 1402 تعطیل است ؟

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس خوزستان برای روز دوشنبه 7 اسفند 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | آیا مدارس خوزستان دوشنبه 7 اسفند 1402 تعطیل است ؟

به گزارش شمانیوز : براساس وضعیت آلودگی هوای استان خوزستان برای والدین و دانش آموزان خوزستانی سوال مطرح شده است که آیا تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه  7 اسفند 1402 صحت دارد یا خیر ؟ در خبر زیر به جزییات مهم و تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان خوزستان برای روز دوشنبه 7 اسفند 1402 می پردازیم. 

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

تا این لحظه تنظیم خبر، دوشنبه 7 اسفند ۱۴۰۲ همه مدارس استان خوزستان باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا دوشنبه نیست.هر وقت اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

با توجه به پیش بینی ورود سامانه بارشی از روز‌های قبل، نسبت به بارش باران و احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق استان، بارش برف در ارتفاعات، وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ ای در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، پدیده‌ های جوی یاد شده از اوایل وقت روز یکشنبه ۶ اسفند تا اواخر وقت همان روز استان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

در مدت زمان فعالیت این سامانه بارشی، مخاطره‌ هایی ازجمله؛ لغزندگی جاده، اصابت صاعقه، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، سیلابی شدن مسیلها، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، وزش باد متوسط، صاعقه، خسارت به سازه‌ های موقت از جمله بنرها، داربستها، تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال و ماشین آلات و محصولات باغی و زراعی دور از انتظار نیست.

توصیه می‌شود تمهیدات لازم به منظور کاهش خسارات احتمالی ناشی از جاری شدن سیلاب، رعد و برق، وزش باد متوسط و صاعقه اندیشیده شود.

انتظار می‌رود هم استانی‌ها از توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ ها و مسیلها، فعالیت‌ های کوهنوردی خودداری کرده و عشایر در جابجایی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

محدودیت در فعالیت‌ های عمرانی، آمادگی دستگاه‌ های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پلها، لایروبی کانال‌ ها و آبروها، اجتناب از پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌ های نیمه کاره و انتقال محصولات کشاورزی به انبار‌های استاندارد باید تا پایان فعالیت سامانه بارشی در دستور کار قرار بگیرد./صداوسیما

 

این خبر تکمیل خواهد شد...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی