شمانیوز
شما نیوز

حلوا نارگیلی

سه سوته برای ماه رمضان یک حلوا متفاوت درست کن | طرز تهیه حلوا نارگیلی فوری + فیلم

در ویدیو زیر به شما طرز تهیه حلوا نارگیلی خوشمزه را آموزش می دهیم.

سه سوته برای ماه رمضان یک حلوا متفاوت درست کن | طرز تهیه حلوا نارگیلی فوری + فیلم

به گزارش شمانیوز :حلوای نارگیلی یکی از انواع حلواهای خوشمزه است  .حلوای نارگیلی مناسب برای ماه رمضان است. شما خیلی راحت می‌توانید در خانه حلوای نارگیلی خوشمزه تهیه کنید. دستور پخت حلوای نارگیلی بسیار سریع و راحت است برای طرز تهیه حلوای نارگیلی خوشمزه همراه ما باشید

 

مواد لازم

● آرد: یک لیوان (نانوایی یا سفید هم میشود)

● روغن مایع: نصف لیوان

● آب جوش: دو‌ سوم لیوان

● شکر: نصف لیوان

● پودر نارگیل: نصف لیوان

● گلاب: دو قاشق

● زعفران: مقداری

طرز تهیه

 ابتدا شهد را آماده می کنید که برا اینکار؛ نصف لیوان «شکر» را مخلوط دو سوم لیوان «آب جوش» کرده و بهش دو قاشق «گلاب» و مقداری «زعفران» اضافه کنید و هم بزنید و کنار بگذارید.

 یک لیوان «آرد» را داخل تابه الک کرده و روی حرارت کم به مدت ۱۰ دقیقه تفت می دهیم تا خامی اش گرفته شود، توجه کنید که نیازی نیست تغییر رنگ بدهد.

حالا نصف لیوان «روغن» را به آرد اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا یکدست شود.

 در این مرحله شهدی که اضافه کرده طی دو مرحله اضافه کرده، هم میزنیم تا حلوا جمع شود و در آخر نصف لیوان «پودر نارگیل» را هم اضافه کرده و هم میزنیم تا یکدست شود.

توجه کنید در این مرحله اگر حلوا کمی سفت شد می توانید به مقدار خیلی کم روغن مایع اضافه کنید و بهتر است از پودر نارگیل چرب استفاده کنید.

در آخر به اندازه یک گردو از حلوا برداشته با دست گرد کرده سپس در پودر نارگیل بغلتانید یا می توانید به هر شکل دیگری که دوست داشتید تزئین کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی