شمانیوز
شما نیوز

خاله شادونه | ملیکا زارعی

استایل زمستانی خاله شادونه غوغا به پا کرد | ملیکا زارعی به قطب سفر کرده؟!

ملیکا زارعی یا خاله شادونه عکسی از استایل زممستانی خودش در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته است که در خبر زیر آن را مشاهه میکنید.

استایل زمستانی خاله شادونه غوغا به پا کرد | ملیکا زارعی به قطب سفر کرده؟!

به گزارش شمانیوز :خاله شادونه یک  عکس از استایل زمستانی خودش به اشتراک گذاشته است. این عکس خاله شادونه یا همون ملیکا زارعی به شدت در فضای مجازی وایرال شده است.  خاله شادونه یا ملیکا زارعی خواهر بازیگر معروف ایران مریلا زارعی می‌باشد. خاله شادونه علاوه بر تجربه مجریگری تاکنون چند فیلم هم بازی کرده استو.از جمله نقش‌های معروف خاله شادونه در سریال متهم گریخت می‌باشد .در ادامه عکس جدید خاله شادونه را مشاهده می‌کنید.

خاله شادونه

بیوگرافی خاله شادونه

ملیکا زارعی در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در روستای برزرود نطنز زاده شد. او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است. وی رشته حقوق قضایی خوانده‌است. او از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ در سریال «دوران سرکشی» یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه «مهر خاموش» بازی کرد و از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد. زارعی به خاطر صدای کودکانه‌اش خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی