شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه 9 اسفند 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان البرز برای روز چهاشرنبه 9 اسفند 1402 به علت برودت هوا خواهیم پردات.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه 9 اسفند 1402

به گزارش شمانیوز :بر اساس وضعیت آب و هوایی استان البرز و کرج یخبندان در این استان، برودت هوا، تعطیلی مدارس در دو روز گذشته به احتمال بسیار زیاد برای روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ تعطیلی مدارس تمدید بشود. در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان البرز کرج برای چهارشنبه نهم اسفند ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

 تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

تا لحظه انتشار این خبر هیچگونه اطلاعیه‌ای رسمی درباره تعطیلی مدارس استان البرز و کرج به علت یخبندان و برودت هوا برای روز چهارشنبه نهم اسفند ۱۴۰۲ صادر نشده است و مدارس این استان دایر است. به محض اینکه آموزش و پرورش جدیدترین اطلاعیه درباره تعطیل شدن مدارس استان البرز برای روز چهارشنبه را صادر کند در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

به گفتۀ مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی فردا ۸ اسفند در ۲۳ استان دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه ۹ اسفند با تقویت سامانۀ بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

فردا اصفهان، ارومیه، اراک، اردبیل، بجنورد، تبریز، تهران، البرز، زاهدان، زنجان، ساری، سنندج، سمنان، شیراز، شهرکرد، قزوین، رشت، قم، کرج، کرمان، مشهد، یاسوج، یزد و همدان یخ‌بندان را تجربه می‌کنند.

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و‌ متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی