شمانیوز
شما نیوز

سود سهام عدالت| سهام عدالت

خبر بد درباره سود سهام عدالت | مبلغ سود سهام عدالت در دوره دوم کاهش یافت

بر اساس اظهارات وزیر اقتصاد سود سهام عدالت در دوره دوم 30درصد کمتر از دوره اول است.

خبر بد درباره سود سهام عدالت | مبلغ سود سهام عدالت در دوره دوم کاهش یافت

به گزارش شمانیوز: سود سهام عدالت در سال در دو مرحله برای سهامدارن واریز میشود. مرحله اول واریز سود سهام عدالت پرداخت شده است و الان مرحله دوم سود سهام عدالت در دستور کار است. و قرار است در اسفند واریز شود. 

خاندوزی افزود: سود سهام عدالت ۳۰ درصد نسبت به مبلغی که در پاییز واریز شد کمتر است. رقم دقیق را رئیس سازمان بورس اعلام خواهند کرد. امیدواریم تا ۲۵ اسفند سازمان بورس سود را به حساب تمام دارندگان سهام عدالت واریز کند.

واریز سود سهام عدالت مرحله دوم

وی در مورد واگذاری سهام خودروسازان نیز گفت: دولت به طور مستقیم در یک شرکت ۶ درصد و در شرکت دیگر ۱۷ درصد سهام خودروسازی دارد، بقیه سهام ها به شکل تودلی وجود دارد. آنچه اولویت ما است این است که در حوزه مدیریت تمام بخش های صنعتی از جمله صنعت خودرو از ظرفیت‌های بخش غیردولتی که مدیریت چابک تر و بهره ور است استفاده کنیم.

وزیر اقتصاد گفت: بعد از این که موانع سهام مرتفع شد در مورد واگذاری سهام هم اقدام خواهد شد. چون در وثیقه برخی بانک ها بوده باید از ذیل وزارت صنعت آن را خارج کنند یا وثیقه جدیدی به بانک ها بدهند که سهام خودروسازان آزاد شود. اولویت ما ابتدا تغییر مدیریت و سپس مالکیت است.

محمد باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در گفت‌وگویی درباره جزئیات واریز سود سهام عدالت متوفیان ۱۴۰۲ سخن گفت. به گفته باغستانی، احتمال تمدید زمان بیشتر از ۱۰ اسفند برای وراث برای طی کردن فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان و دریافت سود قبل از پایان سال وجود ندارد.

باغستانی در رابطه با واریز سود سهام عدالت متوفیان به وراث هم گفت: اگر وراث سجامی بوده و شماره شبای معتبر بانکی داشته باشند، سود آن‌ها همزمان با مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ١۴٠١ به حساب این افراد واریز می‌شود.

باغستانی در مورد سود افرادی که تا ۱۰ اسفندماه نتوانند فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان را طی کنند، نیز گفت: سهامداران نباید نگران باشند، زیرا سود آن‌ها در مراحل بعدی پرداخت سود سهام عدالت به حسابشان واریز خواهد شد.

اقتصاد آنلاین 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی