شمانیوز
شما نیوز

ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ هندی خیلی خوشمزه و ساده

طرز درست کردن یک ساندویچ خوشمزه و عالی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

طرز تهیه ساندویچ هندی خیلی خوشمزه و ساده

به گزارش شمانیوز: ساندویچ هندی یکی از ساندویج های بسیار خوشمزه و ساده می باشد که شبیه به بندری خودمان است و طعم و مزه فوق العاده ی دارد. شما می توانید این ساندویچ خوشمره با نان باگت تازه تهیه و برای شام یا نهار تهیه کنید. ساندویچ هندی را می توانید با هات داگ پنیری یا سوسیس آلمانی تهیه کنید که هر دو بسیار خوشمزه می باشد. میزان ادویه ها و تندی این ساندویچ به ذائقه شما بستگی دارد و می توانید آن را تند یا معمولی تهیه کنید. این مواد برای سه نفر مناسب است و شما می توانید بر اساس تعداد افراد میزان ها را تغییر دهید. 

مواد لازم برای تهیه ساندویچ هندی تند و تیز و خوشمزه

  • هات داگ پنیری ۳ عدد
  • پیاز بزرگ ۱ عدد
  • رب گوجه فرنگی ۲ ق غذا خوری
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، فلفل قرمز، پودر تخم گشنیز به مقدار لازم

مرحله اول: تفت دادن پیاز

پیاز را پوست بگیرید و به صورت خلالی درشت یا ریز بستگی به ذائقه شما خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی روغن تفت دهید تا سبک شود و درب تابه را قرار دهید تا پیاز ها کاملا نرم شوند و بعد به آن ادویه ها و کمی نمک را اضافه کنید و تفت دهید تا عطر پیاز ها بلند شود.

 

مرحله دوم: افزودن رب

در ادامه رب را به مواد اضافه کنید و خوب تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود و رب خوشرنگ شود و بعد هات داگ ها را از غلاف خارج کنید و به اندازه دلخواه خرد کنید و به همراه ۱/۲ پیمانه آب جوش به مواد اضافه کنید و هم بزنید. به دلخواه می توانید در این مرحله از سیب زمینی سرخ شده یا آبپز شده نیز استفاده کنید که این کاملا دلخواه است.

 

مرحله سوم: تهیه ساندویچ هندی

در ادامه باید ۱۰ دقیقه درب تابه را بسته و بگذارید تا سس جذب سوسیس ها بشود و سس غلیظی تبدیل شود. به همین راحتی ساندویچ هندی خوشمزه ما حاضر شده است و با خیارشور خرد شده و گوجه فرنگی و کاهو خرد شده سرو کنید و نوش جان کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی