شمانیوز
شما نیوز

پاستا

طرز تهیه پاستا با استیک / تاحالا پاستای استیک دار درست کردی؟

طرز تهیه پاستا با استیک / تاحالا پاستای استیک دار درست کردی؟

درست کردن یک پاستا خوشمزه و عالی همراه با استیک در ادامه این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: یکی از انواع پاستا ها می باشد که با استیک تهیه می شود و فوق العاده خوشمزه و جذاب است و برای کسانی که طعم استیک را دوست دارند مزه بسیار خوبی دارد زیرا ترکیب پاستا دلخواه با گوشت گوساله مزه دار شده و گریل شده فوق العاده می باشد. اما پاستا یکی از غذاهای معروف ایتالیایی می باشد و جایگاه خاصی در این کشور دارد اما امروزه پاستاها در بیشتر کشورها تهیه می شوند و هر کشوری برای خودش یک نوع پاستا اختراع کرده زیرا سلیقه و ذائقه مردم هر منطقه متفاوت است و ما سعی کردیم این دستور را مطابق ذائقه ایرانی برای شما آماده کنیم تا بتوانید برای تنوع در تهیه پاستاها آن را طبخ کنید.

مواد لازم 
گوشت استیکی ۲۰۰ گرم
سیر ۳ حبه
سویا سس ۱/۲ پیمانه
عسل ۱ ق غذا خوری
اسپاگتی به مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی استیک

شما می توانید برای تهیه این استیک از گوشت مخصوص خرد شده که در فروشگاه ها موجود است استفاده کنید و یا خودتان در منزل گوشت را تهیه کنید. بهترین قسمت گوشت استیکی قسمت فیله گوشت گاو یا گوساله می باشد که دارای رگه چربی است سیرها را پوست بگیرید و رنده یا پوره کنید و داخل یک کاسه بریزید.

مرحله دوم: مرینت کردن استیک

سپس گوشت های خرد شده را به سیر اضافه کنید و به همراه آن سویا سس را اضافه کنید و بعد عسل و کمی فلفل سیاه اضافه کنید و هم بزنید و گوشت ها را برای ۱ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا مزه دار شود.

مرحله سوم: سرخ کردن استیک

در ادامه داخل یک تابه گریل یا معمولی کمی کره یا روغن بریزید و صبر کنید تا داغ شود سپس گوشت مزه دار شده را داخل تابه سرخ کنید دقت کنید بسته به ذائقه خود که چقدر دوست دارید استیک آبدار باشد و پخته شود آن را سرخ کنید.

مرحله چهارم: تهیه پاستا با استیک

داخل یک قابلمه مقداری آب ریخته و کمی روغن و نمک بریزید و صبر کنید تا به جوش بیاد سپس پاستا را داخل آب ریخته و صبر کنید تا نرم شود سپس آبکش کنید و کف قابلمه کمی روغن ریخته و گوشت استیکی را لا به لای اسپاگتی بریزید و برای ۵۰ دقیقه پاستا با استیک را دم بگذارید سپس با سالاد دلخواه سرو کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی