شمانیوز
شما نیوز

عکس آنجلینا جولی وهمسرش / آنجلینا جولی سرطان

عکس لورفته از آنجلینا جولی در افغانستان بین طالبان | عکسهای آنجلینا جولی

آنجلینا جولی برای حمایت از مردم و دختران افغانستان شب گذشته به اینستاگرام پیوست.

عکس لورفته از آنجلینا جولی در افغانستان بین طالبان | عکسهای آنجلینا جولی

آنجلینا جولی برای حمایت از مردم و دختران افغانستان شب گذشته به اینستاگرام پیوست.آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان ۴۶ساله‌ی آمریکایی است.آنجلیا جولی همسر سابق برد پیت بازیگر هالیوودی است.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی در پست اینستاگرامی خود برای حمایت از دختران افغان نوشت: این نامه ای است که من از سوی یک دختر نوجوان افغانستانی می فرستم. در حال حاضر مردم افغانستان توانایی برقراری ارتباط در رسانه های اجتماعی و همینطور آزادی بیان خود را از دست داده اند، بنابراین من به اینستاگرام آمده ام تا داستانهای آنها و صدای کسانی را که در سراسر جهان برای حقوق اولیه انسانی خود مبارزه می کنند، به اشتراک بگذارم.

بازیگر برنده جایزه اسکار آمریکایی در ادامه این متن نوشت: من دو هفته قبل از ۱۱ سپتامبر در مرز افغانستان بودم و در آنجا با پناهندگان افغانستانی که از دست طالبان فرار کرده بودند آشنا شدم. این داستان مربوط به بیست سال پیش است.

این بازیگر و فعال آمریکایی خاطر نشان کرد: دیدن آوارگان افغانستانی که دوباره ترس و بلاتکلیفی کشورشان را فرا گرفته، ناراحت کننده است. صرف این همه پول و زمان، ریختن خون و از دست دادن جان ها فقط برای رسیدن به این هدف، درک این موضوع تقریبا ناممکن است.

بازیگر «آقا و خانم اسمیت» در پایان این پست نوشت: مانند دیگر کمیته ها که از کمک رویگردانی کرده اند، نیستم. من همچنان به دنبال راه هایی برای کمک خواهم بود و امیدوارم شما هم به من بپیوندید.

آنجلینا جولی

نام اصلی : آنجلینا جولی وُیت

متولد : ۴ ژوئن ۱۹۷۵ لس آنجلس، کالیفرنیا

والدین : جان ویت (پدر)

مارسیا لین برتراند (مادر)

ملیت : آمریکایی

پیشه : هنرپیشه، کارگردان

سال‌های فعالیت : ۱۹۸۲ تا کنون

همسر(ها) : جانی لی میلر 

بیلی باب تورنتون 

برد پیت  

فرزندان : ۶ فرزند (۳ فرزندخوانده)

قد: 173 سانتیمتر

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس هنرپیشه، کارگردان ، فیلم‌نامه‌نویس و نیکوکار اهل آمریکا است. پدر آنجلینا جولی جان ویت بازیگر مطرح هالیوودی است و مادرش  مارسیا لین برتراند، بازیگر و تهیه‌کننده بود. برادر وی جیمز هیون نیز بازیگر است. 

آنجلینا جولی چهار بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شده‌است. آنجلینا جولی همچنین چندین بار رکورد بیشترین دستمزد را در میان بازیگران سینمای هالیوود از آن خود کرده‌است.

وی بارها توسط مجلات و مراسمهای مختلف به عنوان زیباترین زن، بهترین مادر بازیگر و ... انتخاب شده است. 

 

آنجلینا جولی فعالیت به عنوان مدل را از سن دوازده سالگی آغاز نمود و در شهرهایی مثل لندن و لس آنجلس مدل مشهوری شد. او در جوانی در کلیپهای خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویز، انتولینو وندیتیو بازی کرد. اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند.

آنجلینا جولی

خانواده آنجلینا جولی

پدرش جان ویت بازیگر هالیوودی و مادرش مارچلین برتراند بود. پدر آنجلینا اصالتی آلمانی اسلواک، و مادر وی اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی داشت. او رابطه ی خوبی با پدرش نداشت ، اگر چه جولی و پدرش، جان وویت در انظار عمومی رابطه ی خوب و شادی را به نمایش می گذاشتند اما در واقعیت جولی رابطه ی خوبی با پدر خود نداشت. دلایل زیادی برای رابطه ی نامهربانانه جولی با پدرش وجود داشت. مهم ترین دلیل او عدم وفاداری به مادرش در زمان ازدواج بود. البته این رفتار از جانب جولی که خود باعث به هم خوردن چندین ازدواج شده بود بسیارجالب است.

با این وجود پدرش در رسانه ها بارها گفته است که دخترش از مشکلات روحی رنج می برد و جولی نیز به این سخنان پدرش عکس العمل نشان داده است:"فکر می کنم که کمتر از یک سال سن داشتم که جدایی اتفاق افتاد و مادرم روابط نامشروع پدرم را کشف کرد. جولی می گوید :آن ها رابطه ی بسیار خوبی نداشتند و بسیار با هم دعوا می کردند. بنابراین من نیز در مسیر بزرگ شدن همواره بر سر چیزهای مختلف با او جدل داشتم به ویژه در مورد مادرم. تا این که شرایط به جایی رسید و حرف هایی زده شد که این رابطه برایم ناخوشایند شده بود و واقعاً احساس بدی به من دست می داد بنابراین از پیش او رفتم و با مادرم تماس گرفتم و گفتم که دیگر با او [وویت] حرف نمی زنم".

او یک برادر به نام جیمز هیون دارد که بازیگر است. آنجلینا جولی حرف «H» را روی بازوی چپش تاتو کرده است. بد نیست بدانید این حرف اول اسم برادرش JamesHaven Voight است که خیلی هم با یکدیگر صمیمی هستند.آنجی و برادرش جیمز عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. البته در سال های قبل کم و بیش شایعات بد و نامناسبی در مورد این دو گفته می شد که صحت آن هم تایید نشد.

بعدها جیمز گفت که آنجلینا را یک زن کامل و فوق العاده می داند. او ادامه داد شاید به این خاطر من تابحال زن مناسب خود را نیافته ام، چون همه را با خواهرم مقایسه می کنم. در حقیقت زنی که من انتخاب می کنم باید از دو فیلتر عبور کند؛ چرا که هم من و هم خواهرم باید او را قبول داشته باشیم. من انسان کمال گرایی هستم و به سختی می توان کسی را پیدا کرد که تمام این انتظارات من را برآورده کند.

آنجلینا جولی

ازدواج های آنجلینا جولی

همسر اول وی جان لی میلر است که در سال 1996 با او ازدواج کرد و در سال 1999 از وی جدا شد. جولی با جانی لی میلرهنگام کار بر روی فیلم «هکرها (آشنا شده بود. جولی در حالی با میلرازدواج کرد که اسم میلر با خون خود جولی روی لباسش حک شده بود. آن ها سه سال با هم زندگی کردند و جولی ناگهان درخواست جدایی داد زیرا برای خودشکوفایی به زمان نیاز داشت. وی در این باره چنین گفته است:" ما می دانستیم که در سنین پایین ازدواج کرده ایم و باید به بلوغ خود ادامه بدهیم و این که بعضی اوقات در مکان های مختلفی این بلوغ را ادامه داده و مدتی را دور از هم سپری می کردیم علی رغم جدایی ناراحت کننده این دو، میلر گفته است که آن ها تابه امروز رابطه ی خوبی با هم دارند.

همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه 2000 با هم ازدواج کردند, ولی سرانجام بعد از 3 سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال 2006 صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا کردند.

طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

آنجلینا جولی در سال ٢٠١٦ برای جدا شدن از برد پیت دادخواست داد که این کار دنیای هالیوود را در بهت و ناباوری فرو برد، او دلیل کارش را اعتیاد پیت به الکل و مخدر اعلام کرد و در دادخواست خود تنها خواسته اش واگذاری سرپرستی ٦فرزندش بود.او پس از جدایی از «برد پیت» مدتی دچار افسردگی شد و داروهای آرامبخش مصرف می کرد، ولی با پایان این دوره درمانی، شرایط بهتری دارد و به تدریج زندگی عادی را از سر می گیرد.   او اداره امور خانه و سرپرستی بچه ها را برای یک مادر تنها چالشی بزرگی توصیف کرد و گفت ترجیح می داد مونس و همدمی داشت تا او را در این مراحل سخت و دشوار همراهی می کرد.  

آنجلینا جولی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied