شمانیوز
شما نیوز

طلاق بهاره رهنما از همسر دومش

عکس جنجالی بهاره رهنما در اینستاگرام

بهاره رهنما در اینستاگرام یک پست جدید منتشر کرد .

عکس جنجالی بهاره رهنما در اینستاگرام

بهاره رهنما بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون در اینستاگرام فعالیت ویژه ای دارد . بهاره رهنما با انتشار پست های متفاوت برخی اوقات دست به جنجال افرینی زده است . بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی است . بهاره رهنما یک دختر به نام پریا دارد . ظاهرا بهاره رهنما دیگر مثل سابق عکس های بی حجاب منتشر نمی کند و روی حجابش حساس شده است !


خبرداغ : اختلاف سنی مهران مدیری و همسرش جنجالی شد + عکس همسر مهران مدیری


 

بهاره رهنما

صبح در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی با ساپورت گذاشت که بعد از چند دقیقه حذف کرد! امروز شنبه 30 مرداد 1400 بهاره رهنما ابتدا عکسی از خودش که تمام قد معلوم بود و شلوار بنفشی داشت پست کرد که بعد از چند دقیقه قسمت پایین آن را برید. او عکس سمت راست را تنها چند دقیقه بعد از انتشار حذف و با کپشن قبلی عکس سمت چپ را بارگزاری کرد.

او در کپشن پست جدیدش نوشته است:

بالا رفتن سن حتمی است

اما

اینکه روح تو پیر شود

بستگی به خودت دارد…!

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﻭﺭﻕ ﺑﺰﻥ

ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﭼﺎﯼ ﺭﺍ

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻧﺖ ﺑﻨﻮﺵ

ﻣﺒﺎﺩﺍ! مبادا

ﺯﻧﺪﮔـــی ﺭﺍ

ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﮒ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ

پایان آدمیزاد

نه از دست دادن مال است

نه رفتن رفیق

نه تنهایی…

هیچکدام پایان آدمی نیست!

آدمی آن هنگام

تمام میشود که دلش تمام شود.

“الهی دلتون خوش، تنتون سالم”

بهاره رهنما

 

بیوگرافی بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، پیرامون فعالیت های هنری و حواشی جنجالی اش را از اینجا بخوانید؛

 بهاره رهنما متولد  ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی است. رهنما در رشته ادبیات نمایشی دارای مدرک لیسانس و در رشته حقوق قضایی دارای مدرک فوق لیسانس است.

بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد.

حواشی جنجالی در مورد بهاره رهنما

صحبت‌های بهاره رهنما در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» که گفته بود «دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر» با واکنش‌های زیادی موجه شد.رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواستار برخورد با وی شد.

داستان دعوای سیروان خسروی با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد.سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود:«مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.» 

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب تخلف شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

در دی ۱۳۹۳ پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی به علت یادداشت‌هایش در فیسبوک که بهاره رهنما (همسر قاسم‌خانی در آن زمان) را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند.قاسم خانی یک یادداشت در رابطه با این شکایت در فضای مجازی قرار داد.فتوره‌چی پس از این شکایت دادگاهی شد، اما با قرار کفالت آزاد شد و درنهایت رهنما رضایت داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ماندانا طاهری پرستار بازنشسته

    بسیار بی محتوا و ....بود این خانم خودش را رها نمی‌کند شما رهایش کنید

  • فری

    رنگ کتابشو با رنگ شلوارش ست کرده. چه دقت نظری. حرف نداره

  • ناشناس

    انصافا تابلو کرد که فتوشاپه

  • بنفشه

    این پیرزنه بهاره خانوم رهنما رو میگم ؛؛ نمیخاد دست‌بکِشه از این جنجال و فرصت‌طلبی واسه مطرح شدنش؟؟😝