شمانیوز
شما نیوز

بانک سامان:

ساماندهی وجوه دریافتی کسب‌وکارها با سرویس واریز با شناسه بانک سامان

بانک سامان باهدف کمک به کسب‌وکارها برای ساماندهی وجوه دریافتی خود، سرویس واریز با شناسه را در اختیار این دسته از مشتریان قرار داد.

ساماندهی وجوه دریافتی کسب‌وکارها با سرویس واریز با شناسه بانک سامان

به گزارش شمانیوز و به نقل از سامان رسانه، این سرویس به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مبدأ واریز وجوه خود را به‌راحتی شناسایی کنند. صاحبان کسب‌وکارها برای بهره‌مندی از این سرویس، باید به ازای هر فاکتور و یا قرارداد فروش، یک شناسه اختصاصی برای مشتری خود ایجاد و در اختیار مشتریان خود بگذارند. در همین حال مشتریان نیز از طریق تمامی درگاه‌های فیزیکی بانک سامان مانند خودپرداز، خوددریافت و پایانه غیر نقد و همچنین درگاه‌های الکترونیکی مانند موبایلت و نت‌بانک و یا واریز نقدی از طریق پیشخوان شعب می‌توانند، وجوه خود را با شناسه واریز به فروشنده بپردازند. علاوه بر این اگر فردی فاقد حساب در بانک سامان باشد نیز می‌تواند از طریق سیستم پایا و ساتنا سایر بانک‌ها و همچنین کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب در ابزارهای فیزیکی بانک سامان (خودپرداز و غیرنقد) پرداخت خود را با استفاده از شناسه واریز انجام دهد.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند با شماره 0216422 داخلی 2 تماس و یا به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied