شمانیوز
شما نیوز

اخبار زنده ربوده شدن هواپیمای ایرانی

جزئیات ربوده شدن هواپیمای ایرانی و انتقال آن به ایران | عکس

برخی منابع مدعی شدند: تصاویر ماهواره‌ای نشان می دهد هواپیمای ربوده شده اوکراین در فرودگاه مشهد به زمین نشسته است.

جزئیات ربوده شدن هواپیمای ایرانی و انتقال آن به ایران | عکس

به گزارش شمانیوز، برخی منابع مدعی شدند: تصاویر ماهواره‌ای نشان می دهد هواپیما ربوده شده اوکراین در فرودگاه مشهد به زمین نشسته است.

در حال تکمیل...

وزارت خارجه اوکراین امروز سه شنبه اعلام کرد که افراد ناشناس هواپیمای اوکراینی را که برای تخلیه شهروندان این کشور به کابل آمده بود، ربودند.

به نقل از روسیا الیوم، معاون وزیر امور خارجه اوکراین گفت: "یکشنبه هواپیمای ما توسط افراد ناشناس توقیف و امروز سه شنبه عملا ربوده شد و به جای تخلیه اوکراینی‌ها، با گروهی ناشناس به سمت ایران رفت."یوگنی ینین افزود: "سه تلاش بعدی ما برای تخلیه شهروندانمان ناموفق بود، زیرا شهروندان ما امکان ورود به فرودگاه را ندارند."

ینین توضیح داد که کل دیپلمات‌ها به ریاست دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه برای حل مشکل هواپیما تلاش کرده‌اند.معاون وزیر امور خارجه اوکراین جزئیات بیشتری از این اتفاق و اینکه سرنوشت این هواپیما چه شده، نداد.

روز یکشنبه، یک هواپیمای نظامی با ۸۳ نفر مسافر از جمله ۳۱ اوکراینی، از افغانستان وارد کی‌یف شد. دفتر ریاست جمهوری اوکراین گزارش کرد ۱۲ نیروی نظامی اوکراین به خانه بازگشته‌اند و هنوز ۱۰۰ اوکراینی در انتظار خروج از افغانستان هستند.


بیشتر بخوانید: قارچ سیاه وارد ایران شد | قارچ سیاه چیست و راه درمان


تکمیلیی//

الجزیره به نقل از معاون وزیر خارجه اوکراین از ربوده شدن یک هواپیمای این کشور در افغانستان خبر داد که به کشور دیگری هدایت شده است./عصرایران

یوگنی ینین، معاون وزیر امور خارجه اوکراین روز سه شنبه مدعی شد که هواپیمای این کشور که برای انتقال اتباع اوکراینی به کابل اعزام شده بود، ربوده شده است./الجزیره

هواپیما

برخی منابع مدعی شدند: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد هواپیمای ربوده شده اوکراین در فرودگاه مشهد به زمین نشسته است.

هواپیما

اوکراین خبر هواپیماربایی را تأیید کرد

دولت اوکراین طی یک بیانیه رسمی خبر ربوده شدن یک فروند هواپیما از فرودگاه کابل توسط افراد ناشناس در روز یکشنبه را تأیید کرد./جماران

ورود هواپیمای ربوده شده به ایران تکذیب شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص این حادثه گفت: روز گذشته یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی اوکراین برای سوختگیری به فرودگاه مشهد مقدس آمد و پس از سوختگیری، حرکت خود را به سمت کیف در اوکراین ادامه داد.

وی افزود: موضوع ربایش هواپیما منتفی است اما در این زمینه باید با مقامات حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مراجع بالادستی هم هماهنگ کنیم تا اطلاع رسانی قطعی صورت پذیرد. بزودی در این زمینه اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد./YJC

جزییات ربایش هواپیمای اوکراینی در مسیر افغانستان و انتقال به ایران

خبرنگار الجزیره در تهران درباره این خبر گفت: این حادثه مربوط به چند روز قبل است و مقامات ایرانی دراین باره سکوت کردند و اطلاع‌رسانی نکردند.

وی افزود: گفته می‌شود هواپیما در مشهد فرود آمد و از جزییات حادثه اطلاعاتی منتشر نشده است./عصرایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied