شمانیوز
شما نیوز

کاظم هژیرآزاد

عکس جگرسوز کاظم هژیرآزاد بر سر مزار پسرش | عکس پسر کاظم هژیرآزاد

پسر بزرگ کاظم هژیرآزاد در اثر ابتلا به کرونا دیروز 8 شهریور ماه درگذشت.

عکس جگرسوز کاظم هژیرآزاد بر سر مزار پسرش | عکس پسر کاظم هژیرآزاد

پسر بزرگ کاظم هژیرآزاد در اثر ابتلا به کرونا دیروز 8 شهریور ماه درگذشت. کاظم هژیرآزاد ، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها با نقش حاج‌مظفر در سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی بازی می‌کند. در زیر عکسی جگرسوز را از کاظم هژیر آزاد بر سر مزار پسرش را مشاهده می کنید.

کاظم هژیر آزاد

کاظم هژیر آزاد

فعالیت کاظم هژیر آزاد در زمینه نویسندگی

کاظم هژیرآزاد در زمینهٔ نوشتن یک تک پرده ای به اسم" سوسنگرد"- مربوط به جنگ تحمیلی و یک تک پرده ای در خصوص پشت صحنه تئاتر، و همچنین یک مجموعه داستان به اسم" کیف" به چاپ رسانده است. وی در خصوص نقد تئاتر و مسائل مربوط به صنف تئاتر، نوشته های پراکنده ای در روزنامه ها به چاپ رسانده است. کاظم هژیرآزاد هم اینک عضوهیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و همچنین عضو هیئت مدیر ه خانه تئاتر می باشد. 

آغاز فعالیت کاظم هژیرآزاد در تلویزیون

کاظم هژیرآزاد در سال 1350 هنگامی که 21 ساله بود با حضور سه قسمتی در مجموعه تلویزیونی رستم و سهراب نخستین و آخرین تجربه بازیگری اش را در تلویزیون پیش از انقلاب را به دست آورد. کاظم هژیرآزاد  بعد انقلاب در سال 1364 با مجموعه تلویزیونی هوای تازه به بازیگری برگشت و از سال 1367 در 38 سالگی با فیلم تحفه ها به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازی کرد.

کاظم هژیرآزاد

همسر کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد سالها قبل با خانم زویا امامی که یکی دیگر از بازیگران کشور است ازدواج کرده است. ثمره این زندگی دو پسر به نام های آرش و آرمان میباشد ، پسر بزرگش آرش موزیسین و مدرس پیانو است، آرمان پسر دیگرش هم دانش آموخته تار و سه تار می باشد.

کاظم هژیرآزادنظر کاظم هژیر آزاد در مورد ورود بازیگران سینما به تئاتر

شاید اتفاق مثبتی رخ داده که بازیگران مطرح سینمایی به بازی در تئاتر روی می آورند. در واقع این میتواند ارزش تئاتر را نشان دهد. میتوان این اتفاق را یک تجربه دو سر برد تلقی کرد، هم آن ها تجربه تئاتری پیدا می کنند و هم آن تهیه کننده نمایش چند تماشاچی دیگر را به تماشاچیان تئاتری اضافه می کند. عده ای وجود دارند که می خواهند دیگر بازیگران را پائین بکشند و خودشان مطرح شوند که این غرور و خودخواهی های هنری است.

کاظم هژیرآزاد، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها با نقش حاج‌مظفر در سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی بازی می‌کند. 

کاظم هژیر آزاد

علاقه به نقش کمدی

از همان ابتدا که وارد بازیگری شدم، نقش های سنگین و جدی به من دادند؛ اما نقش های کمدی را خیلی دوست دارم و باید در این مسیر خودم را آزموده کنم.

نویسندگی

هژیر آزاد در زمینه نوشتن یک تک پرده ای بنام سوسنگرد مربوط به جنگ تحمیلی و نیز یک تک پرده ای در مورد پشت صحنه تئاتر و همچنین یک مجموعه داستان به نام کیف چاپ کرده است.

کاظم هژیرآزاد

هنوز در میانه راه هستم

احساس می کنم هنوز در میانه راه هستم

هنر پیشه هم مثل نقاش، نویسنده، شاعر باید همیشه در حال جستجو باشد تا به کمال های مقطعی خودش دست پیدا بکند در غیر این صورت خواهد مرد.

فراگیری بازیگری

بصورت جدی در سال 1349 وقتی 20 ساله بود برای فراگیری هنر بازیگری به هنرکده آزاد هنرپیشگی آناهیتا رفت و زیر نظر مصطفی اسکویی سیستم استانیسلافسکی در پرورش بازیگری را آموزش شد.

او سپس به گفته خود در چندین نمایش شاگردی و بازی کرد.

کاظم هژیرآزاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علیرضا

    به نام خدا
    به آقای هژیرآزاد تسلیت میگم ، حال ایشان را درک می کنم ، مرگ فرزند خیلی سخته ، من خودم داغ فرزند دارم ، ولی الان فکر می کنم با توجه به خدایی که ما به اون اعتقاد داریم و دارای رحمت واسعه است انشاا... فرزند ایشان نزد خداوند دارای ارج و قرب باشد و مشمول رحمت خداوند شده باشد .... ما هم چند صباحی در این کره خاکی نفس می کشیم و در زمان معلوم به دبدار حضرت حق و کسانی که زودتر از ما کوچ کرده اند برسیم

  • ناشناس

    مرگ عزیزت خیلی سخته پدر،مادر،برادر،خواهرسنگین آرین غمهارابرادمی مینشانندوسالهاطول می‌کشه ناتوانی دردرافرانوش کنی ولی بازاثراتش بردل وجانت باقیست خداوند به خوانده هژیرازادصبربده امیدوارم غم آخرشان باشه روح پسرتان شادباشه

  • حسنا

    تسلیت

    • مجید جوانمرد

      مصیبت بسیار سخت و ناگوار فرزند عزیزتان به شما عزیز و خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم .خداوند به شما صبر و پایداری عطا فرماید .مجید جوانمرد

  • ناشناس

    تسلیت

  • ناشناس

    تسلیت میگم خدا رحمتش کنه

  • ناشناس

    تسلیت عرض میکنم . داغ جوان خیلی سخته . انشالله هیچ پدر و مادری نبینه. روحش شاد

  • ناشناس

    آقا خدا بیامرزه داغ جون سخته خدا صبرتون بده

  • سلام صبح بخیرحسنی هستم

    وااااااااااای خدای من این صحنه خیلی سخته خدا نسیب هیچ پدرو مادری نمونه از خدای بزرگ برای این مرد بزرگ و خانواده اش صبر جمیل خواهانم ان شاالله که خدا بلارو از کشورما و همه جوونا دور کنه .‌‌‌‌‌خد ریشه باعث و بانی این ویروس منحوسو به خود شونوسازنده ش برگردونه امین یا رب العالمین