شمانیوز
شما نیوز

ازدواج

جشن ازدواج بازیکن معروف فوتبال با حضور رئیس جمهور | تصاویر مراسم ازدواج

آردا توران ستاره ترکیه ای بارسا که به صورت قرضی در باشاک شهیر توپ می زند ازدواج کرد. توران با حضور اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جشنی ساده مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.

جشن ازدواج بازیکن معروف فوتبال با حضور رئیس جمهور | تصاویر مراسم ازدواج

به گزارش شمانیوز، آردا توران ستاره ترکیه ای بارسا که به صورت قرضی در باشاک شهیر توپ می زند ازدواج کرد. توران با حضور اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جشنی ساده مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. 

ازدواج

ازدواج

ازدواج

بیوگرافی آردا توران بازیکن ترکیه ای

آردا تورانآردا توران (به ترکی:Arda Turan) زاده ۳۰ ژانویه ۱۹۸۷ در استانبول، بازیکن تیم ملی ترکیه که در تیم باشگاهی آتلتیکو مادرید در لالیگای اسپانیا توپ می‌زند.که اغلب در سمت چپ و یا پشت مهاجم در سمت راست به بازی گرفته می شود.[۱]
آردا در 12 سالگی به گالاتاسارای پیوست. و از سال 2000-2005در نوجوانان و جوانان گالاتاسارای بازی کرد.توران اولین بازی رسمی خود را 22اکتبر 2005 در سوپر لیگ ترکیه برابر بورسیا اسپور انجام داد. و در نیم فصل 06-2005 به به تیم مانیا اسپور قرض داده شد.و پس از نیم فصل به گالاتاسارای بازگشت.
گالاتاسارای در 9اوت2006 در سومین بازی لیگ قهرمانان توانست 5-2 ولادابوسییلا چک را شکست دهد که آردا توانست دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل بدهد بدین ترتیب او اولین گل رسمی خود را برای اصلانلار به ثمر رساند.
در سال 10-2009 در حالی که تنها 22 سال داشت بازوبند کاپیتانی و شماره 10 گالاتاسارای را ازآن خود کرد.توران در گالاتاسارای توانست یک بار قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه و یک بار قهرمانی در سوپر جام ترکیه را تجربه کند. آردا توران در ماه اوت 2011 در ازای 12000000یورو به آتلتیکو مادرید اسپانیا منتقل شد و اولین بازی رسمی خود را 28اوت2011 در لالیگا برابر اوساسونا انجام داد. و تا سال 2014 توانسته سوپر جام یوفا، قهرمانی لالیگا، سوپر لیگ اسپانیا و نائب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با آتلتیکو مادرید بدست آورد.
شناسنامه
نام کامل آردا توران
زادروز ۳۰ ژانویهٔ ۱۹۸۷ ‌(۲۸ سال)
زادگاه استانبول،ترکیه
قد ۱٫۷۶ متر (۵ فوت ۹ اینچ)
پست هافبک
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی آتلتیکو مادرید
شمارهٔ پیراهن ۱۰
باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۷-۲۰۰۰ آلتین‌تپسی ماکل‌اسپور
۲۰۰۰–۲۰۰۵ گالاتاسرای
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی† (گل)†
۲۰۰۵–۲۰۱۱ گالاتاسرای ۱۲۷ (۲۹)
۲۰۰۵–۲۰۰۶ → مانیااسپور (قرضی) ۱۵ (۲)
۲۰۱۱– آتلتیکو مادرید ۱۲۷ (۱۳)
تیم ملی‡
۲۰۰۲ زیر ۱۶ سال ترکیه ۱۰ (۲)
۲۰۰۳–۲۰۰۴ زیر ۱۷ سال ترکیه ۳۰ (۳)
۲۰۰۳–۲۰۰۵ زیر ۱۸ سال ترکیه ۱۱ (۲)
۲۰۰۴–۲۰۰۶ زیر ۱۹ سال ترکیه ۱۸ (۶)
۲۰۰۵ زیر ۲۰ سال ترکیه ۲ (۰)
۲۰۰۶ زیر ۲۱ سال ترکیه ۲ (۰)
۲۰۰۶– تیم ملی ترکیه 82 (14)
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied