شمانیوز
شما نیوز

بهاره افشاری / اخبار افغانستان / پنجشیر

ابراز علاقه بهاره افشاری به احمد مسعود | بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری با انتشار یک پست در اینستاگرامش به احمد مسعوده ابراز علاقه کرد.

ابراز علاقه بهاره افشاری به احمد مسعود | بیوگرافی بهاره افشاری

به گزارش شمانیوز: بهاره افشاری با انتشار یک استوری به احمد مسعوده ابراز علاقه کرد.بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 در شاهرود و طراح لباس و بازیگر است.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

نام ونام خانوادگی: بهاره افشاری

تاریخ تولد: چهارمین‌ روز از تابستان ‌سال‌ ۱۳۶۳

زمینه فعالیت: هنرپیشگی، طراحی لباس

تولد: ۴ تیر۱۳۶۳

شاهرود

ملیت: ایران

پیشه: هنرپیشگی، طراحی لباس

بهاره افشاری یک برادر دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری فعالیت هنری اش را سال ها پیش با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و تصمیم گرفت تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود.

اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.

افشاری در این کار در دو نقش بازی می کند و پس از آن یک پیشنهاد ناب و جدید سومین کار هنری او رارقم زد. نقش فرشته برای او به قدری خاص بودکه برای لوث شدنش حاضر نیست هر نقش دیگری را بپذیرد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانیمحمد شیروانی در سال 1381 وارد عرصه سینما شد. او پس از آن در فیلمهای صد سال به این سالها و تسویه حساب به ایفای نقش پرداخت.

او در سال 1392 در فیلم معراجی ها به ایفای نقش پرداخت. معراجی ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده نمکی و محصول سال 1392 است. 

سینما

معراجی ها (1392)

سه درجه تب (1389)

دردسر بزرگ (1389)

پایان نامه (فیلم) (1389)

ازدواج در وقت اضافه (1388)

خیابان بیست و چهارم (1387)

زندگی شیرین (1387)

کلبه (فیلم) (1387)

تسویه حساب (1386)

صد سال به این سال ها (1386)

ناف (فیلم) (1381)

سریال

آخرین بازی 1393

معراجی ها 1393

روزگار قریب

او یک فرشته بود

فاصله ها 1389

دست بالای دست

مرد نقره ای

بهاره افشاری

حاشیه‌های خبری در خصوص بهاره افشاری:

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که چندی پیش توسط ایشان تکذیب شد. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند. ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته است.»بهاره افشاری گفت پلان هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده است.

بهاره افشاری همچنین اشاره کرد که موافق سیاستهای دولت حسن روحانی است و در دوره محمود احمدی نژاد چند مرتبه به مراسم افطاری دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده است. 

مزون لباس

بعدا از گرفتن دیپلم ، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد.

او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 وقتی 20 ساله بود توسط مجله چلچراغ لقب جوانترین طراح لباس ایران را گرفت.

شهرت

با سریال روزگار غریب در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال او یک فرشته بود در نقش شیطان ، چهره اش به شهرت رسید.

در سال 1389 هم در سریال فاصله ها کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی سر زبان ها افتاد.

طراحی با برادر

او در حال حاضر با تنها برادرش یک شرکت طراحی از لباس تا معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی دختر آقای سهیلی نیز جز هئیت مدیره شرکت است.

بهاره افشاری

رفقای صمیمی

بهاره افشاری رفیق باز است و از دوستای هنری معروف اش می توان به الناز حبیبی و نرگس محمدی اشاره کرد که اکثر اوقات خود را با این دوستانش سپری می کند.

علت ممنوع التصویری

خانوم بازیگر به علت عدم تمایل به بازی در فیلم سیاسی ، سال 89 تقاضای کناره گیری از فیلم پایان نامه را کرد اما تهیه کننده از او خسارت 80 میلیونی خواست.

در نهایت با اجبار در این فیلم بازی کرد اما بعد پایان فیلم از طرف روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • امیر علی

    بازیگر مهم کشور عزیزمان است

  • ناشناس

    همون شاکر دوست بسه .

  • مد حسن

    تو کارت نباشه با سیاست .برای ما امنیت افغانستان مهمه نه احمد مسعود یا .....

  • حمید

    منم اگه تولواسانات ویلای میلیاردی داشتم خودبایدن هم دعوت میکردم.!!