شمانیوز
شما نیوز

در ١٩ استان کشور برگزار می‌شود؛

آزمون استخدامی بانک صادرات ایران درتاریخ ٢٣ مهرماه

​بانک صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و برخی استان‌های کشور از میان داوطلبان مرد و زن برای تصدی سمت‌های بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، کارمند فنی - مهندسی و نگهبان از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و بر اساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی مربوطه استخدام می‌کند.

آزمون استخدامی بانک صادرات ایران درتاریخ ٢٣ مهرماه

 

به گزارش شمانیوز ، آزمون استخدامی برای تصدی سمت بانکدار و بانکیار (تحویلدار) از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مرتبط بانکی برگزار می‌شود. 

همچنین داوطلبان مرد بومی شهر تهران دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مهندسی عمران (عمران، سازه و زلزله)، برق (قدرت) و مکانیک (سیالات) از دانشگاه‌های معتبر دولتی می‌توانند برای تصدی شغل کارمند فنی-مهندسی در این آزمون شرکت کنند.

بانک صادرات ایران همچنین با رعایت شرایط و آیین‌نامه اداری و استخدامی از میان داوطلبان بومی مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند. 


بیشتربخوانید:بانک صادرات ایران، آماده دریافت نذورات و کمک‌ به بازسازی عتبات عالیات


 

  بنا بر این گزارش، بانک صادرات ایران در استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، بانکدار و بانکیار (تحویلدار) و در استان‌های قزوین و بوشهر علاوه بر استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.

نوع قرارداد در این استخدام برای تمامی مشاغل ذکر شده، «قرارداد موقت تمام‌وقت» و «بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی» است. 

داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاع تکمیلی از ساعت ٩ صبح روز پنج‌شنبه اول مهرماه  ١٤٠٠ به سایت اینترنتی بانک به نشانی: www.bsi.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام موجود در سایت را تکمیل کنند.

مهلت ثبت‌نام تا ساعت ٢٤روز دوشنبه مورخ ١٢ مهرماه سال جاری تعیین شده و مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست. تاریخ برگزاری آزمون بعدازظهر جمعه ٢٣ مهرماه سال جاری خواهد بود. 

منبع:روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied