شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

قاتل دختر دانشجو به دار آویخته شد | قاتل دختر دانشجو شوهر و زن صیغه ای بود!

مرد قناد که به خاطر افشای رابطه پنهانی اش با یک زن در جنایتی هولناک نامزدش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود هفته گذشته به دار آویخته شد.

قاتل دختر دانشجو به دار آویخته شد | قاتل دختر دانشجو شوهر و زن صیغه ای بود!

به گزارش شمانیوزقاتل دختر دانشجو اعدام شد. قاتل دختر دانشجو همسر شیطان صفتش بود. قاتل دختر دانشجو با برنامه از قبل تعیین شده نقشه قتل را کشید. قاتل دختر دانشجو بعد از قتل همسرش اورا به آتش کشید. 

مرد قناد که به خاطر افشای رابطه پنهانی اش با یک زن در جنایتی هولناک نامزدش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود هفته گذشته به دار آویخته شد.

این پرونده جنایی از شامگاه ۲۱ آبان سال ۹۷ با مراجعه مردی میانسال به کلانتری ۴۱ خرمدشت کرج آغاز شد. وی به افسر کلانتری گفت: دخترم معصومه که دانشجوی مهندسی صنایع غذایی است صبح برای رفتن به دانشگاه از خانه خارج شده اما دیگر برنگشته است.

پس از این شکایت بررسی‌ها آغاز شد و چند روز بعد پلیس جسد نیمه سوخته دختر جوان را در جاده آتشگاه کرج پیدا کرد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی کارشناسان اعلام کردند که دختر جوان قبل از سوختن در اثر خفگی به قتل رسیده و سپس جسدش را به آتش کشیده‌اند. در حالی که معمای قتل دختر جوان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، کارآگاهان با ردیابی آخرین تماس‌های تلفن همراه این دختر دانشجو دریافتند وی آخرین بار در محدوده حصارک کرج دیده شده که قنادی محل کار نامزدش در آنجا قرار دارد.

بنابراین نامزد مقتول به‌عنوان نخستین مظنون این پرونده جنایی تحت بازجویی قرار گرفت، اما او منکر دخالت در جنایت شد. با این حال تصاویر دوربین‌های مداربسته محل نشان داد آخرین بار مقتول سوار یک خودروی پژو 206 شده است؛ با شناسایی هویت مالک خودرو به‌ نام فرانک کارآگاهان دریافتند بین مرد قناد و فرانک رابطه پنهانی وجود داشته و وقتی معصومه از این رابطه با خبر شده به نامزدش اعتراض کرده و قصد داشته این راز را فاش کند، اما مرد جوان با همدستی زن جوان وی را سوار بر خودرو به جاده آتشگاه برده و به قتل رسانده‌اند.

با اعتراف‌های تکان دهنده متهمان، فرانک نیز به اتهام همدستی با او دستگیر شد و هر دو متهم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه، پدر و مادر مقتول برای عاملان قتل دخترشان درخواست قصاص کردند .

در ادامه متهم ضمن اعتراف به قتل گفت: فرانک مشتری مغازه ما بود کم کم به او علاقه‌مند شده و مدتی با او ارتباط داشتم. بعد به اصرار خانواده‌ام به خواستگاری معصومه رفتیم و عقد کردیم اما حدود شش ماه از عقد ما می‌گذشت که نامزدم متوجه رابطه من و فرانک شد. می‌خواست شکایت کند و آبروی مرا ببرد، اما به بهانه‌ای او را به محل کارم کشاندم و بعد هم سوار خودروی فرانک کرده و داخل خودرو با طناب سبزرنگی که در جیبم بود خفه‌اش کردم و دقایقی بعد جسد را کنار جاده سوزاندیم و فرار کردیم.

پس از پایان جلسه، قضات مرد جوان را به اتهام قتل عمد به قصاص و همدستش را به اتهام معاونت در قتل و آدم‌ربایی به ۱۰ سال حبس محکوم کردند و با تأیید این احکام از سوی قضات دیوان عالی کشور سحرگاه چهارشنبه گذشته مرد قناد در ندامتگاه مرکزی کرج به چوبه دار آویخته شد.

قصاص دختر دانشجو

کشف جسد خونین در خانه متروکه

جسد مرد ناشناس داخل خانه متروکه در حالی پیدا شد که با ضربه بلوکی سیمانی به قتل رسیده بود.

عصر شنبه مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای مخروبه و قدیمی در کنار زمین‌های کشاورزی منطقه شادآباد خبر دادند. با اعلام کشف جسد، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز و تیم جنایی راهی محل شدند.

مأموران با حضور در خانه متروکه با جسد مردی حدوداً 40 ساله مواجه شدند که معاینات اولیه نشان می‌داد با ضربه جسمی سخت به قتل رسیده است. در کنارجسد یک قطعه بلوک سیمانی خونین قرار داشت که نشان می‌داد قربانی با آن به قتل رسیده است.

در بازرسی از جیب‌های مرد جوان، مدارکی که هویت او را برملا کند به‌دست نیامد اما از ظاهر او به نظر می‌رسید که کارتن خواب بوده است.

مرد سالخورده‌ای که جسد را پیدا کرده بود در تحقیقات گفت: خانه‌ام در این نزدیکی است. در زمین‌های کشاورزی در حال قدم زدن بودم که دو مرد جوان هراسان به طرفم آمدند. آنها با اشاره به خانه مخروبه گفتند فردی در آنجا فوت کرده است و از من خواستند تلفن همراهم را به آنها بدهم تا با پلیس تماس بگیرند.

وقتی مردان ناشناس با پلیس تماس گرفتند گوشی را به من برگرداندند و از اینجا فرار کردند اما من از روی کنجکاوی وارد خانه متروکه شدم و جسد را دیدم، بعد خودم با پلیس تماس گرفتم. به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن هویت و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور شناسایی و دستگیری دو مرد ناشناس را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied