شمانیوز
شما نیوز

بنزین

قطع ناگهانی بنزین در آستانه سالگرد حوادث آبان

از ساعاتی قبل اختلال در سیستم پمپ‌بنزین‌ها موجب سرگردانی مردم شد.

قطع ناگهانی بنزین در آستانه سالگرد حوادث آبان

به گزارش شمانیوز: در آبان ۹۸ نیز به‌دنبال سوءتدبیر دولت در افزایش ناگهانی قیمت بنزین، همین رسانه‌ها با دامن زدن به اعتراضات مردم خیلی زود اعتراضات را به خشونت مسلحانه کشاندند که منجر به کشته‌شدن حدود ۲۰۰ نفر شد.

در آن زمان هجوم افراد مسلح به مراکز حساس نظامی و مراکز انبار سوخت و کالای استراتژیک، همزمان با حمایت رسانه‌ای جریان ضدانقلاب نشان داد که از مدت‌ها قبل برای به آشوب کشیدن و کشته‌سازی در کشور برنامه‌ریزی شده و صرفا منتظر بهانه‌ای برای عملیاتی کردن برنامه خود بوده‌اند.

شباهت‌های هماهنگی رسانه‌ای و عملیات میدانی جریان ضدانقلاب در این ماجرا نیز شائبه حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها را تقویت می‌کند.

پاسخ وزارت نفت درباره اختلال پمپ بنزین‌ها

سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است.

علی فروزنده سخنگوی وزارت نفت در جمع خبرنگاران گفت: سوخت گیری در جایگاه‌های سوخت با مشکل مواجه نیست، مشکلی برای سوخت گیری وجود ندارد و مردم می‌توانند با قیمت آزاد سوخت گیری کنند.

وی ادامه داد: این اطمینان را به مردم می‌دهم که هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت مردم به وجود نخواهد آمد و کارشناسان در حال بررسی و رفع مشکل هستند و به محض رفع مشکل به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران: جلسه‌ای فوری درباره اختلال سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بازگیر

    چرا بنزین قطع شد