شمانیوز
شما نیوز

زمان عرضه گوشی آیفون ۳ SE اعلام شد | جزئیات گوشی آیفون ۳ SE

گوشی آیفون ۳ SE جدیدترین مدل از گوشی های آیفون است و زمان عرضه آن، مشخص شد.

زمان عرضه گوشی آیفون ۳ SE اعلام شد | جزئیات گوشی  آیفون ۳ SE

به گزارش شما نیوز: گوشی آیفون در بازار ایران از طرفداران بسیاری برخوردار است. گوشی آیفون با مدل های مختلف در بازار ایران به فرش می رسد و جوانان طرفداران گوشی آیفون هستند. گوشی آیفون از امکانات و کیفیت بالایی برخوردار است و همین موضوع، باعث شده است که رضایت مشتریان را به دست بیاورد. گوشی آیفون ساخت کشور آمریکا است ولی مدل های مختلف آن که در بازار ایران وجود دارد مونتاژ کشورهای مختلف از جمله، کشور چین است.
آیفون ۳ SE که اقتصادی‌ترین گوشی آیفون با فناوری ۵G است؛ احتمالا از قابلیت تشخیص چهره استفاده می‌کند و در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.
به نظر می‌رسد که گوشی جدید iPhone SE با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خود شباهتش به آیفون ۸ را حفظ می‌کند، اما زمانی که در سال ۲۰۲۲ عرضه شود از فناوری ۵G بهره خواهد بود. اضافه شدن قابلیت ۵G به این گوشی باعث شده که ارزانترین و پرسرعت‌ترین گوشی آیفون از نظر سرعت شبکه باشد. اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی هستید، محصول جدید اپل با قیمت ۳۹۹ دلاری گزینه مناسبی خواهد بود. iPhone SE plus نام اصلی این محصول خواهد بود.
آیفون روی محصول دیگری هم به نام iPhone SE ۳ کار می‌کند. به نظر می‌رسد عرضه این تلفن که نسل سوم گوشی‌های اقتصادی اپل محسوب می‌شود تا سال ۲۰۲۴ به عقب افتاده است. آیفون SE ۳ از صفحه نمایشی بین ۵.۷ تا ۶.۱ اینچی بهره می‌برد و از SE Plus اندازه بزرگتری خواهد داشت.

امکانات جدید آیفون SE

با توجه به شایعاتی که در مورد گوشی‌های SE مطرح شده به نظر می‌رسد که با روش‌های دیگری هم می‌توان این تلفن را رمزگشایی کرد و آن هم تشخیص چهره است. گوشی‌های فعلی آیفون به جز نسل قبلی گوشی SE از قابلیت تشخیص چهره بهره‌مند هستند. اضافه کردن این قابلیت به آیفون SE ۳ برای طرفداران اپل بسیار جذاب است؛ چرا که اخیرا در بروزرسانی جدید iOS امکانی برای تشخیص چهره در هنگام استفاده از ماسک صورت نیز در نظر گرفته شده است.

گوشی آیفون

شرکت اپل در تاریخ یک آوریل سال 1976 در ایالت کالیفورنیای آمریکا بنا نهاده شد. داستان تولد این شرکت به ملاقات استیو جابز و وزنیاک و همکاری آنها در طراحی اولین کامپیوتر با تایپ رایتر که به نسل Apple I مبدل شد، نیز باز می گردد. دلیل انتخاب نام اپل این بود که زمانی که جابز برای تفکر درباره ی طراحی محصولاتش به طبیعت و مرزعه سیب پناه می برد؛ نام اپل معادل کلمه سیب را برای این شرکت انتخاب می کند، از طرفی چون این کلمه با حرف A که اولین حرف الفبای انگلیسیست شروع می شود می توانست حتی تأثیر گذار تر هم باشد.
البته ناگفته نماند که داستان افتادن سیب بر روی سر نیوتن و کشف قانون جاذبه نیز در این انتخاب بی تأثیر نبوده است. اکنون به رمز طراحی لوگو به سیب گاز‌ زده می‌رسیم. به طور‌کلی دو نظریه برای این طراحی وجود دارد. اولین فرضیه به خودکشی تورینگ؛ پدر هوش مصنوعی بر می‌گردد که با گاز زدن سیب مسموم کشته شد و فرضیه‌ی دوم به داستان آدم و حوا و طرد شدن از بهشت به دلیل گاز زدن سیب که از میوه‌های ممنوعه بود بر می‌گردد. در ادامه به سیر پیشرفت این شرکت و تولید گوشی آیفون اشاره‌ای خواهیم کرد.

گوشی اپل

این شرکت همچنان مسیر صعود و نوآوری را طی می‌کرد و روز‌به‌روز قوی‌تر می‌شد. در اینجا از داستان‌های Apple I ،Apple II و Xerox و ماوس یک دکمه‌ای صرف‌نظر کرده و مستقیم به سراغ داستان موبایل‌ اپل می‌رویم. شرکت اپل Inc از جابز خواسته بود تا دستگاهی لمسی مشابه کامپیوترهای تبلتی طراحی کند. البته قبل از این درخواست؛ اپل یک دستکاه لمسی با نام «newton MessagePad» را روانه بازار کرده بود؛ طراحی اولین گوشی آیفون شبیه به این دستگاه بود. براساس اظهارات جابز برای رشد کسب و کار نیاز به تکنولوژی جدید بود و همچنین نرم‌افزار نقشی کلیدی در عملکرد سخت افزار داشت، بنابراین، نرم افزار آیتیونز در سال 2001 معرفی شد.
گوشی POKR 1 اولین محصول مشترک اپل و موتورولا در سال 2005 بود که از این نرم افزار بهره می‌برد. به دلیل عدم رضایت اپل از طراحی این گوشی، این شرکت به همکاری خود با موتورولا پایان داد و با ارتقای نرم‌افزار آیتیونز، اولین گوشی اپل با نام iPhone را در سال 2006 عرضه کرد. در سال 2007 نیز از اولین نسخه‌ی پیشرفته‌تر گوشی آیفون به نام iPhone 2G رونمایی کرد. از آن پس هر سال اپل مدل‌های جدیدی از موبایل آیفون‌ را روانه بازار می‌کند و آمار نشان می دهد که فروش گوشی ایفون اپل در صدر جدول فروش شرکت‌های سازنده موبایل قرار دارد. هر مدل نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفته‌تر و مجهز‌تر بوده و قابلیت‌های جدیدی دارد تا کاربران آیفون را راضی نگه داشته و همچنان در صدر برند‌های مطرح گوشی موبایل باقی بماند. برای مثال سال 2019 از نظر کیفیت دوربین‌ها این شرکت جهش قابل‌توجهی داشت و برای اولین بار از دوربین تک لنزی فاصله گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied