شمانیوز
شما نیوز

سریال زیرخاکی ٣

ساعت و زمان پخش سریال زیرخاکی ٣ | عکس بازیگران سریال زیرخاکی ٣

فصل سوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود، این سریال اصلی‌ترین گزینه شبکه یک برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۱ است.

ساعت و زمان پخش سریال زیرخاکی ٣ | عکس بازیگران سریال زیرخاکی ٣

به گزارش شمانیوزسریال زیر خاکی یک مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که اولین فصل این مجموعه تلویزیونی در بهار (رمضان) ۱۳۹۹ پخش شد. سریال زیر خاکی قرار بود از شبکه سه پخش شود و فصل دوم سریال زیر خاکی از هفتم خرداد روی آنتن شبکه یک رفت. بازیگران جدیدی نیز به به فصل دوم سریال پیوستند. تهیه‌کننده سریال زیر خاکی، از ساخت فصل سوم این مجموعه تلویزیونی برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ برای علاقمندان به این سریال خبر داد. 

سریال زیر خاکی

پیش از این مخاطبان تلویزیون شاهد پخش نخستین فصل از سریال زیرخاکی در سال ۹۹ به عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی رمضانی بودند و فصل دوم این سریال نیز با پخش در خرداد سال‌ جاری به پربیننده‌ترین اثر زمان پخش خود تبدیل شد.

زیرخاکی محصول مرکز سیمافیلم است که از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این سریال اصلی‌ترین گزینه شبکه یک برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۱ است.

سریال زیرخاکی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان از ابتدای رمضان ۱۳۹۹ در شبکهٔ یک سیما روی آنتن رفته است. سریالی کمدی‌تاریخی و مربوط به قبل از انقلاب سال ۱۳۵۷ است. داستان مردی را به تصویر می‌کشد که دنبال زیرخاکی می‌گردد. او طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و همکاری با گروه‌های انقلابی می‌شود. جالب اینجاست که این فرد در همه این موارد از ماجراهایی که حول تحولات ایران می‌افتد بی‌خبر و بی‌اعتنا و مشغول به کار خودش است.

سریال زیر خاکی

بازیگران سریال زیر خاکی

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، نسرین نصرتی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و هومن برق‌نورد از جمله بازیگران فصل دوم این سریال هستند.

جلیل سامان را تا قبل از سریال زیرخاکی به عنوان یک کارگردان طناز نمی شناختیم اما او ثابت کرد کارگردان برای ساخت یک اثر طنز باید در تکنیک و فرمول های یک اثر بر این گونه پر طرفدار اشراف داشته باشد و بدیهی است که بامزگی ها و نمکی که از پشت دوربین به جلوی دوربین منتقل می شود در مرحله بعدی قرار دارد.

سریال زیر خاکی به لحاظ زمان روایت قطعا پر از محدودیت بود اما به لحاظ موقعیت روایت پر از آیتم های مورد نیاز و جذاب برای یک اثر کمدی در موقعیت بود که البته کارگردان با هوشمندی تیم نگارش از این متریال به خوبی سود بردند.

سریال زیر خاکی

زوج هنری سریال زیر خاکی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی

اما برگ برنده سریال زیرخاکی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی بودند که می توانند مدت ها پتانسیل یک اثر نمایشی چه در سینما و چه در تلویزیون باشند به شرط اینکه از این موقعیت و استعداد و پتانسیل استفاده ای استاندارد شود.

به نظر بر خلاف خیلی از سریال های تلویزیونی که فصل های دوم و سوم و چندم آن ساخته می شود این سریال هم به لحاظ داستان هم به لحاظ جذابیت های اجرایی کاراکتر هایی که خلق شدند و تازه دوام یافته اند این پتانسیل وجود دارد که در فصل های آینده نیز ساخته شود .

سریال زیرخاکی فرصتی بود تا پژمان جمشیدی ثابت کند که می تواند از آنچه تا به حال از او دیده ایم فاصله بگیرد وکاراکتر های تیپیکال جدید تولید کند.

سریال زیر خاکی

ژاله صامتی بازیگر شیرین و جذاب و رئالیته کار، تئاتر ،سینما و تلویزیون پاسکاری مناسبی با جمشیدی دارد و  لحظات مشترک بازی آن ها مصداق بارزی از زندگی است که در این قشر از جامعه بدون در نظر گرفتن زمان و مکان قابل باور و درک است.

این سریال در مجموعه بازیگری و هدایت تیم بازیگر بسیار موفق عمل می کند و حتی بازیگران حاشیه ای سریال نیز از پس اجرای نقش های کوتاه و فرعی به خوبی بر آمده اند. مشخصا کارگردان در انتخاب بازیگران تمرکز و دقت ویژه ای داشته است تا چیزی از قاب بیرون نزند اگر به بازی دوست داشتنی و ماندگار گیتی قاسمی در این سریال دقت کنید متوجه خواهید شد که او حتی با استفاده از لهجه و آوای خاص لری در چارچوب مشخصی ایفای نقش می کند و هرگز بازی او از کادر مد نظر به نفع بامزگی های مرسوم بازیگران و سریال های طنز خارج نمی شود.

اگر به بازی نادر فلاح، هومن برق نورد، ستاره پسیانی و حتی اصغر نقی زاده در این سریال دقت کنید متوجه می شوید که هیچ یک قرار نیست بار کمدی سریال را بر دوش بکشند و اصولا نگاه ویژه کارگردان در ساخت این سریال طنز روایتی از یک موقعیت جدی و رفتار ها و کردار های خارج از عرف و کمدی یک شخصیت تیپیکال است که همه را با خود به هر سویی که می خواهد می برد.

در پایان باید گفت هم شخصیت های خلق شده و هم سبک روایت داستان این فرصت را می دهد تا سریال تا هرکجا که عوامل مجموعه می خواهند به فصل های بعدی کشیده شود پس  قابل حدس است که این سریال در آینده نیز ادامه پیدا کند.

در ادامه عکس های بازیگران زیر خاکی را می‌توانید ببینید:

سریال زیر خاکی

سریال زیر خاکی

سریال زیر خاکی

سریال زیر خاکی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی