شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

قتل خونین زن تهرانی بخاطر توهم خیانت | توهم خیانت با قتل خونین پایان یافت

مرد جوان سنگدل که پس از قتل خونین همسرش به او اتهام خیانت زده بود تا سرپوشی بر جنایتش بگذارد محاکمه می‌شود.

قتل خونین زن تهرانی بخاطر توهم خیانت | توهم خیانت با قتل خونین پایان یافت

به گزارش شمانیوز: مرد جوان سنگدل پس از قتل خونین همسرش به او اتهام خیانت زد. قتل خونین زن جوان به اتهام خیانت در تهران اتفاق افتاد. قتل خونین زن جوان توسط همسر سنگدل با واردکردن ضربات چاقو بود. مرد جوان سنگدل که پس از قتل خونین همسرش به او اتهام خیانت زده بود تا سرپوشی بر جنایتش بگذارد محاکمه می‌شود.

مرد جوان که با تصور خیانت همسرش به وی او را کشته بود به زودی در دادگاه محاکمه خواهدشد.

روزهای پایانی شهریور سال گذشته خانواده ای به پلیس آگاهی تهران رفتند وشکایت کردندکه دخترشان به قتل رسیده و از داماد خانواده شکایت دارند. با تحقیقات اولیه معلوم شد ، داماد خانواده ، زخمی شده و در بیمارستان بستری است. بنابراین به آنجا رفته و از وی تحقیق کردند. این مرد در جریان تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت : من و همسرم در مسیر جاده چالوس بودیم که  چهار جوان  که سرنشینان دو موتورسیکلت بودند، راهمان را سد کرده اند. درادامه با چاقو هایی که همراه داشتند به ما حمله کردند. سارقان همسرم را  با ضربه های چاقو کشته و مرا هم زخمی ووسایل همراهمان را سرقت کرده و متواری شدند.

ماموران با توجه به ادعای او به محل  درگیری خونین او و همسرش با سارقان اعزام شدند اما موفق به یافتن ردی از متهمان فراری نشدند. این در حالی بود که ضربه های وارده به این زن نشان می داد ضارب در فاصله کمی از او ایستاده بود.

 چندروزپیش متهم به همسرکشی برای شرکت  درآخرین جلسه تحقیقات به شعبه یازدهم بازپرسی  دادسرای جنایی تهران منتقل شد وبا اعتراف به قتل همسرش گفت: سال قبل با همسرم ازدواج کردم و ازهمان روزهای نخست با هم اختلاف داشتیم و مدتی بود فکر می کردم همسرم با کسی در ارتباط است. این تصور واهی با من بود و از من دور نمی شد. آن روز همسرم در خودرویم بود.  

وقتی به نزدیکی های تهران رسیدیم، داخل خودرو با هم بحث مان شد. با شدت گرفتن درگیری عصبانی شدم و با چاقویی که در خودرو بود، 6 ضربه به همسرم   زدم که او فوت شد. برای صحنه سازی نیز خودم را زخمی کردم  و بعد با داستان سرایی وانمود کرده بودم که چهارموتور سوار سارق به ما حمله ور شدند. زنم راکشته، مرا زخمی و اموالمان را دزدیده اند.

 مصطفی واحدی،  بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران  در این باره گفت : با اعتراف مرد همسرکش پرونده  او با صدور جلب به دادرسی به اتهام قتل عمد صادر و برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

قتل خونین

حوادث مشابه دیگری نیز رخ داده است که در ادامه به آن می‌‌پردازیم:

فردی که ازسوی اعضای یک باند ربوده شده و 25 روز در اسارتگاه آنها بود، نجات یافت .

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت : یازدهم مهر امسال در پی ربایش یکی از شهروندان سراوانی، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد .  در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که علت و انگیزه  این آدم ربایی اختلاف حساب افراد گروگانگیر با فرد ربوده شده بوده که  به دلیل تسویه حساب مالی وی را گروگان گرفته اند.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه یکی از عاملان آدم ربایی شناسایی و بازداشت شد. پس از دستگیری متهم که در گروگانگیری نقش مستقیم داشته، دو نفر دیگر از عاملان مشارکت در این اقدام ، فرد گروگان را به شهرستان ایرانشهر منتقل کرده بودند که آنها نیز شناسایی شدند دو روز پیش ماموران به آنجا رفتندو بعداز 25 روز عملیات ،گروگان را که در خانه ای پنهان بود نجات دادند. این در حالی است که پلیس به دنبال دو متهم فراری است .

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل از مرگ خاموش سه نفر در یکی از روستاهای نیر استان اردبیل خبر داد.

مجیدمحمد غریبانی افزود: با گزارش حادثه گازگرفتگی در روستای شیران شهرستان نیر بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اما ماموران با پیکر بی‌جان سه نفر که بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان باخته بودند، مواجه شدند. محل حادثه یک باغ ویلای تازه ساخت در نزدیکی روستای شیران بود که هیچ گونه گاز لوله‌کشی شهری و روستایی نداشته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل اظهار کرد: ساکنان به دلیل برودت و سردی هوا، اقدام به روشن کردن کباب‌پز ایستاده بدون دوکش کرده بودند که بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان باختند.

غریبانی اضافه کرد: در این حادثه هر سه فرد حاضر در ویلا  که ۶۰ الی ۶۵ سال سن داشتند، جان باختند.

او با توصیه مردم به رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز ادامه داد: شهروندان برای جلوگیری از حادثه ناگوار و تلخ از لوازم گازسوز استاندارد و ایمن استفاده کنند.

منبع: جام جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied