شمانیوز
شما نیوز

اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان| الناز شاکردوست

عکس باورنکردی الناز شاکردوست

النازشاکردوست عکسی باورنکردنی از خود منتشر شد.

عکس باورنکردی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست طراح صحنه و لباس و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است. الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. الناز شاکردوست بازیگری رابا تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی فیلم سان فرانسیسکو ایالات امریکا، را در کارنامه دارد. بیوگرافی الناز شاکردوست سوپر استار سینمای کشور ایران را مرور می‌کنیم.

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست پر حاشیه بوده و هست اما در آن سو نیز وی بانویی انسان دوست و خون گرم می‌باشد، در واقع الناز شاکر دوست ازآن دسته بازیگران نیست کـه در عین معروف بودن با بدی از او یاد شود در لاک و محدوده خودش زندگی میکند و کارنامه کامل و خوبی هم در سینما دارد. در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، طراح صحنه و لباس و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال 1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده‌ی هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران اسـت. شاکردوست بازیگری رابا تئاتر آغاز کرد و با بازی در فیلم «گل یخ» «83» کیومرث پوراحمد، پا بـه عرصه‌ی سینما گذاشت.  الناز شاکردوست، جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی فیلم سان فرانسیسکو ایالات امریکا، را در کارنامه دارد.

الناز شاکردوست

خانواده الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. او یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام الیکا دارد. الناز علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن‌ها می‌گذراند. بـه‌طور کلی کمتر در اذهان عمومی دیده می شود و بیشتر زندگی‌اش در خانه پدری بـه ورزش، مطالعه، تماشای فیلم و هم‌نشینی با خانواده می‌گذرد.

الناز شاکردوست

علاقه الناز شاکردوست به بازیگری

الناز شاکردوست

از کودکی عاشق نواختن پیانو و بازی کردن بود، بـه‌طوریکه همه ی اطرافیان پی بـه استعداد او برده بودند. بااینکه کسی مانع ورود او بـه دنیای هنر نبود، در دوره دبیرستان رشته ریاضی را انتخاب کرد و دیپلمش رابا معدل ۱۹.۲۳ گرفت. اما علاقه‌اش بـه هنر نهایتاً غلبه کرد ودر کنکور هنر شرکت کرد.

الناز شاکردوست

 

شاکردوست تحصیلاتش را در رشته نمایش و طراحی صحنه در دانشکده هنرومعماری پایتخت ادامه داد. جالب اینجاست کـه هنوز دوره لیسانسش بـه اتمام نرسیده بود کـه تبدیل بـه یک ستاره سینما شد. اما شهرت مانع ادامه تحصیل وی نشد. شاکردوست چندین سال بعد تحصیلات تکمیلی‌اش در رشته هنر را در لندن ادامه داد.

الناز شاکردوست

فعالیت بازیگری الناز شاکردوست بعد از ورود بـه دانشگاه، از تئاتر آغاز شد. کیومرث پوراحمد کـه بازی او را در صحنه‌های تئاتر دیده بود، برای بازی در فیلم جدیدش از او دعوت بـه عمل آورد.

عکس متفاوت الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در بیمارستان

سال 96 یک اتفاق وخیم برای الناز شاکردوست و اهالی سینما بـه همراه داشت. الناز شاکردوست در پشت‌صحنه فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت دچار سانحه‌ ای خطرناک شد و مدتی زیادی را در بیمارستان بـه سر میبرد. وی از ناحیه کمر و از ارتفاع یک‌ونیم متری بـه زمین افتاد و آسیب جدی بـه مهره‌های ستون فقراتش وارد شد.

الناز شاکردوست

 

جمع کثیری از هنرمندان و ورزشکاران در بیمارستان از بازیگر محبوب عیادت کردند. اما خبری از عوامل فیلم نبود. شاکردوست با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت: حال مقصرین الآن چطوره؟ دیگه نمی‌کشم او در پستی دیگر اعلام کرد کـه حتی یک نفر از عوامل آن پروژه حالش را هم نپرسیده اسـت.

الناز شاکردوست

خوشبختانه پس از مدتی حال بازیگر خوب کشورمان رو بـه التیام رفت. این تنها حادثه سینما پیش‌آمده برای شاکردوست نبود. درسال 93 وقتی الناز شاکردوست در سکانسی از فیلم «تابو» ایفای نقش میکرد، بـه یک باره بـه سمت دریا کشیده شد و تا مرز غرق شدن رفت.

الناز شاکردوست

نگهبانی کـه تصادفاً در آن نزدیکی بود بـه دل آب زد و او را نجات داد. شاکردوست میگوید بعد ازآن اتفاق تا مدت‌ها وقتی زیر دوش حمام می‌رفتم احساس میکردم در حال غرق شدن هستم. یا شب‌های بسیاری خوابم نمیبرد زیرا مدام حس می کردم دارم میروم زیر آب.»

الناز شاکردوست

الناز شاکر دوست در خارج از کشور

شاکردوست معتقد اسـت تجربه مرگ باعث ایجاد تغییر و تحولات شدید در او و نگاهش بـه جهان شد. او بعد از اسب سفید سلطان نزدیک بـه سه سال در هیچ پروژه سینمایی دیده نشد ودر بیرون از کشور بـه تحصیل، مطالعه و تمرین بازیگری مشغول بود.

الناز شاکردوست

این خودسازی بی‌تأثیر هم نبود. الناز شاکردوست درسال ۱۳۹۵ حضور کاملاً متفاوت و درخشانی در فیلم سینمایی «خفگی» داشت کـه برای بازی در آن فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینما نیز شد.

الناز شاکردوست و حیوان خانگی اش

الناز شاکردوست عکسی را با گربه خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست درباره این عکس نوشته: مـن و گربه.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied