شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین

هشدار به سرمایه گذاران بیت کوین | بیت کوین در مسیر اصلاح قیمتی

امروز (پنجشنبه 13 آبان ماه) قیمت بیت کوین روند نزولی در پیش گرفت و برخی از کارشناسان گفته اند که روند نزولی قیمت بیت کوین ادامه، خواهد داشت.

هشدار به سرمایه گذاران بیت کوین | بیت کوین در مسیر اصلاح قیمتی

به گزارش شما نیوزبیت کوین در بین ارزهای دیجیتال بسیار محبوب است. سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال نسبت به بیت کوین دیدگاه مثبتی دارند. بیت کوین در دو سال اخیر با جهش قیمتی بالایی داشته است. بیت کوین را پادشاه ارزهای دیجیتال می نامند و آینده خوبی را برای آن پیش بینی می کنند. بیت کوین در مسیر رشد قرار دارد و این موضوع، خوشحالی سرمایه گذاران این ارز را به دنبال دارد.
بیت‌کوین پس از صعود تا کانال ۶۴ هزار دلاری در روز گذشته، مجددا روند نزولی در پیش گرفته و به نظر می‌رسد که اگر قادر به حذف کانال ۶۰ هزار دلاری نیز نباشد، احتمال افت قیمت آن تا کانال ۵۵ هزار دلاری نیز وجود دارد.
به گزارش کوین‌تلگراف، تحلیلگران هشدار می‌دهند احتمال افت مجدد قیمت بیت‌کوین وجود دارد و ممکن است اتریوم نیز به آن ملحق شود.
از آنجا که روند بازار، قیمت بیت‌کوین را به کانال ۶۰ هزار دلاری نزدیک‌تر می‌کند، این رمزارز صعود قیمتی را در تاریخ ۴ نوامبر رد کرد.

سرمایه گذاران بیت‌کوین در کف قیمت خرید می کنند

داده‌های کوین‌تلگراف و تریدینگ‌ویو نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین امروز به زیر کانال ۶۲ هزار دلاری سقوط کرده است.
این رمزارز پس از صعود به کانال ۶۴ هزار دلاری در طول ۲۴ ساعت گذشته، در نهایت با افت قابل توجه، به کانال ۶۰ هزار دلاری نزدیک شده است.
در حالی که برخی معتقد بودند که اقدام قیمتی بیت‌کوین، فرصتی را برای افرادی که قصد افزودن این رمزارز را به سبد سرمایه‌گذاری خود دارند فراهم کرده، تحلیلگران بیشتر روی چارچوب زمانی بلندمدت تمرکز کردند.
کارگزاری رکت کپیتال در خصوص قدرت کانال ۶۰هزار دلاری، خاطر نشان کرد: اصلاح قیمت بیت‌کوین تا کنون برای سه هفته متوالی موفقیت‌آمیز بوده است.
در همین حال، یکی از تحلیلگران کریپتو اد، در یادداشتی محتاطانه‌تر در خصوص روند حرکت قیمتی فعلی، گفت: دقیقا انتظارات من در حال وقوع است؛ بیت‌کوین جهش خود را به کانال ۶۴هزار دلاری تکمیل کرد و اتریوم نیز به کانال ۴هزار و ۶۰۰دلاری رسید. در حال حاضر، باید ببینیم که عقب‌نشینی بیش از این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. در این صورت، بیت‌کوین به کانال ۵۵هزار دلاری و اتریوم به کانال ۳هزار و ۷۰۰ یا ۳هزار و ۸۰۰دلاری سقوط خواهد کرد.

بالاترین رکورد آلت‌کوین‌ها ادامه دارد

در همین حال، آلت‌کوین‌ها در یک سرپیچی عجیب از عملکرد کوتاه‌مدت بیت‌کوین، همچنان به ثبت رکوردهای جدید ادامه می‌دهند.
امروز (پنجشنبه 13 آبان) اتریوم از بالاترین سطح خود اندکی افت را تجربه کرد، در حالی که سولانا جهش قابل توجهی داشت و از نظر ارزش بازار از باقی ۱۰رمزارز برتر پیشی گرفت. پولکادات نیز پس از تثبیت قیمت در روز گذشته (چهارشنبه 12 آبان ماه) بازگشت را تجربه کرد و به ۵۵.۵۴دلار رسید که توانست رکورد دیگری را ثبت کند.

بیت کوین در مسیر سقوط 

قیمت بیت کوین پس از رسیدن به سقف تاریخی ۶۷ هزار دلار در روز چهارشنبه، طی دو روز اخیر کاهشی شده و در محدوده ۶۳ هزار دلار در نوسان است. با این حال همچنان برخی استراتژیست‌ها پیش‌بینی می‌کنند که صعود بعدی تا پایان سال میلادی به 100،000 دلار رخ می‌دهد.
بیت‌کوین در پی راه‌اندازی نخستینETF در بورس ایالات متحده آمریکا و همچنین ادامه سرمایه‌گذاری نهادی و سرمایه‌گذاران بزرگ موسوم به «نهنگ‌ها» در دارایی‌های رمزنگاری به این رقم تاریخی رسید. رقمی که کمتر از یک سال پیش تجربه کرده بود و اکنون مجدد از آن فراتر رفت. دفعه قبلی که در سال ۲۰۱۷ بیت‌کوین به رکورد تاریخی ۲۰ هزار دلار رسیده بود، با قوانین محدود‌کننده برخی کشورها به رکودی سه‌ساله رفت تا اینکه مجدد از سال ۲۰۲۰ هم‌زمان با همه‌گیری کرونا به رونق افتاد و رکوردها را یکی پس از دیگری جابه‌جا کرد. در شرایط فعلی نیز در حالی کمتر از دوماه و نیم تا پایان سال باقی مانده پیش‌بینی‌های متفاوتی نسبت به آینده این رمزارز وجود دارد.
۱. افراد زیادی پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان سال باید منتظر بیت‌ کوین ۱۰۰ هزار دلاری بود، از جمله «الکساندر هاپتنر» مدیر عامل بیت‌مکس که در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ روز جمعه این رقم را مطرح کرد.
۲. اما گروهی دیگر از تحلیلگران، محدوده ۹۰ هزار دلار را آزمون بعدی پادشاه رمزارزها می‌دانند. فانداسترات در گزارشی در روز چهارشنبه، نوشت: اهداف اولیه صعودی بیت کوین ۷۲ هزار و 500 دلار و سپس 89 هزار دلار است و تصور می‌شود که شکست قله‌های قبلی قطعا در دسترس خواهد بود.
۳. «کتی استاکتون» بنیانگذار شرکت فیرلد استراتژیز، روز دوشنبه-قبل از آخرین رکورد-گفت که دستیابی به اوج‌های جدید یک روند بلندمدت مثبت را ایجاد می‌کند که دستیابی به رقم 89800 دلار را محتمل می‌کند.
۴. «تاد موراکیس» یکی از بنیانگذاران جی‌اس‌تی کپیتال می‌گوید: "به طور کلی بیت‌کوین همچنان یک بازار رو به جلو است." او همچنین نوشت گرچه همچنان برای خرید منتظر قیمت‌های پایین‌تر است، اما همچنان تارگت‌های 72 تا 75 هزار دلار ارقام در دسترسی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied