شمانیوز
شما نیوز

قیمت پژو ۲۰۶

قیمت پژو ۲۰۶ در بازار امروز ۱۵ آبان | قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو افزایش یافت

امروز (شنبه 15 آبان ماه) قیمت انواع پژو ۲۰۶ در بازار آزاد تهران، مشخص شد.

قیمت پژو ۲۰۶ در بازار امروز ۱۵ آبان | قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو افزایش یافت

به گزارش شما نیوز: قیمت پژو 206 در روزهای اخیر اندکی کاهش یافت و خبرهای مبنی بر آزادسازی واردات خودرو بر قیمت پژو 206 و دیگر محصولات ایران خودرو تاثیرگذار بود. قیمت پژو 206 در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو 206 در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو 206 و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود.
مشاهدات میدانی از بازار خودرو امروز (شنبه ۱۵ آبان ماه) حاکی از آن ست که مدل‌های مختلف پژو ۲۰۶ با ثبات قیمت روانه بازار شده است.
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی مدل ۹۹ و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه‌ای مدل ۹۹ روز آرامی را پشت سر می‌گذارد و با ثبات قیمت به ترتیب حوالی ۲۹۶ و ۲۹۲ معامله می‌شود.
معامله‌کنندگان بازار خودرو، پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ مدل ۹۹ را ۲۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کردند و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۹ بدون تغییر ماند و حوالی ۲۳۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌ شد.
پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ تنها خودرو خانواده پژو بود که با افزایش ۲ میلیون تومانی مواجه شد و  حوالی ۲۵۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
شما می توانید در جدول زیر قیمت انواع پژو 206 در بازار را مشاهده کنید:

قیمت پژو 206

وعده وزیر صمت برای کاهش قیمت خودرو 

«سیدرضا فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: یکی از اولویت‌هایی که از روز نخست حضور در وزارت صنعت، معدن وتجارت دنبال کرده‌ام؛ رسیدگی به گلوگاه‌ها و شناسایی موانع صنعت خودرو بوده است.
وی بیان کرد: سال آینده، تولید خودرو به قدری زیاد خواهد شد که دیگر نیازی به قرعه کشی نباشد و قرعه‌کشی محلی از اعراب نداشته باشد.
فاطمی امین ادامه‌ داد: برنامه دقیقی مبتنی بر ۹ طرح در این صنعت طراحی شده و به تدریج به سمتی خواهیم رفت تا قیمت‌ها کاهش یابد و این مهم تا پایان سال، ملموس خواهد شد.

تولید خودرو افزایش می یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: تا پایان سال دست‌کم ۱۰۰ هزار خودرو بیش از برنامه طراحی شده امسال تولید خواهد شد، همچنین تولید در سال آینده ۱.۶ میلیون دستگاه خواهد شد و دیگر قرعه‌کشی نخواهیم داشت.
فاطمی امین در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه صادرات خودرو امکان‌پذیر است، افزود: امسال امکان صادرات وجود داشت اما به دلیل نیاز داخل از خودرو سازان خواستیم نگاه به داخل داشته باشند اگر چه می‌توانند قطعات خودرو صادر کنند.
وی خاطرنشان‌کرد: از هم اکنون برای صادرات خودرو برنامه‌ریزی شده و در همین زمینه سازمان توسعه تجارت جلساتی با خودروسازان برگزار کرده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اکنون سایت گروه صنعتی ایران خودرو در کشور جمهوری آذربایجان فعال است و در چند کشور دیگر نیز در حال فعال کردن دیگر سایت‌ها هستیم و در ماه‌های آتی خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت.
فاطمی امین از فعال‌سازی یکی از این خطوط در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آبان ماه به کشوری که دو خط خودروسازی فعال داریم، سفر خواهم کرد و با  نخست وزیر و صنعتگران این کشور ملاقات‌هایی خواهیم داشت تا خطوط تولید ایران خودرو و سایپا فعال شوند.
وی همچنین در خصوص واردات خودرو، تصریح‌کرد: واردات خودرو در مجموع می‌تواند برای این صنعت مفید باشد، اما در مقطع کنونی و به دلیل اینکه تعادل ارزی کشور به هم می‌ریزد، مناسب نیست.
وی یادآور شد: اکنون صنعت خودرو با مشکلاتی مواجه است و از مدیران صنعت خواسته‌ایم کیفیت تولید و همچنین رضایت مشتریان را افزایش دهند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین عرضه خودرو در بورس را مفهومی نادرست برشمرد و یادآور شد: بورس سازوکاری برای کامودیتی‌ها و کالاهای پایه‌ای دارد و خودرو به هیچ عنوان در مصداق آن قرار نمی‌گیرد.
در این مراسم علاوه بر وزیر صنعت، معاون امور صنایع وزارتخانه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، برخی نمایندگان مجلس، مدیرعامل ایران‌خودرو و اعضای انجمن‌های خودروسازان و قطعه سازان خودرو حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied