چرا با وجود آلودگی هوا ، مدارس تهران تعطیل نمی شود ؟

آلودگی شدید هوای تهران اگر برای کودکان پیش‌دبستانی و مهدکودکی‌ها مضر است برای بقیه ضرری ندارد؟ آن هم در شرایطی که والدین شاغل معمولا فرزندان خود را با وجود تعطیلی به مهد می فرستند
چرا با وجود آلودگی هوا ، مدارس تهران تعطیل نمی شود ؟

آلودگی شدید هوای تهران اگر برای کودکان پیش‌دبستانی و مهدکودکی‌ها مضر است برای بقیه ضرری ندارد؟ آن هم در شرایطی که والدین شاغل معمولا فرزندان خود را با وجود تعطیلی به مهد می فرستند. آیا بهتر نیست که اینگونه تعطیلات زودتر و با جامعیت بیشتری اعلام شوند تا با خروج خانواده‌ها و فعالیت‌ها در پایتخت، کمی به کاهش آلودگی هوای تهران کمک شود؛ آن هم در شرایط فعلی با انتشار گسترده ویروس آنفولانزا در مدارس و بین کودکان که در چندین شهر به آمارهای قابل توجهی رسیده است.

منبع: هموطن

چرا با وجود آلودگی هوا ، مدارس تهران تعطیل نمی شود ؟

آیا این خبر مفید بود؟