اینترنت رایگان
  • اگر می‌خواهید به جزیره زیبای کیش سفر کنید، پیشنهاد ما این است که به مرکز اقامتی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. حین مسافرت چیزی که بیش‌‌تر از همه اهمیت دارد، نحوه اقامت شما در این جزیره است. در صورتی‌ که به هتل خود توجه نکنید، قطعا تجربه خوبی از مسافرت نخواهید داشت.

  • باشگاه رانندگان اسنپ از شروع طرحی با عنوان «بُرد-بُرد» خبر داد. در این طرح هر هفته قرعه‌کشی هزار «پکیج برنده» برای هزار نفر -شامل معافیت از پرداخت کمیسیون، اعتبار خرید بنزین و اینترنت رایگان- در کنار ۳۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی در انتظار کاربران راننده اسنپ است. این طرح دو قرعه‌کشی برای کاربران راننده قدیمی و جدید دارد و انجام سفر بیشتر شانس افراد را برای برنده شدن بالاتر می‌برد. برای شرکت در قرعه‌کشی‌های هفتگی «بُرد-بُرد» باید یک بار در این مسابقه ثبت‌نام کرد. پس از انجام ثبت‌نام امتیازات هر کاربر به‌صورت هفتگی از طریق پیام‌های داخل اپلیکیشن و پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

  • کاربرانی که هنوز برای دریافت اینترنت عیدانه دولت اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز ( ۲۹ اسفند) فرصت دارند با ثبت نام و انجام مراحل گفته از این هدیه برخوردار شوند.

  • بسته اینترنت ۵ گیگابایتی به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی دولت به تمامی مردم عزیز هدیه داده می‌شود.

  • وزیرارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، یک بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفتیم که حجم آن ۵ گیگ معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل است.

  • ماجرای دریافت اینترنت رایگان دولت به مناسبت عید چیست ؟ برای گرفتن اینترنت رایگان با ما همراه باشید.

  • سرآغاز فصل بهار و رمضان همواره فرصتی مطلوب برای انجام سفرهای نوروزی است و به این مناسبت همراه اول بسته‌های اینترنت رایگان ویژه نوروز ۱۴۰۳ خود را برای سفرهای زیارتی و سیاحتی نوروزی معرفی کرد.

  • جزیره قشم، یکی از جزایر محبوب در ایران است که در طول سال گردشگران زیادی به آنجا سفر می‌کنند. تنوع جاذبه‌های گردشگری، تفریحات دریایی و غیر دریایی، مراکز خرید لوکس و رستوران‌های متعدد، قشم را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران تبدیل کرده است. در سال‌های اخیر، به دلیل افزایش تقاضا برای سفرهای بومی‌تر، هتل‌های بوم‌گردی متعددی در قشم احداث شده‌اند. این هتل‌ها فرصتی برای تجربه زندگی محلی و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم بومی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. در این متن همراه ما باشید تا به شما بگوییم در کدام هتل های قشم از جنس بومگردی اقامت کنید.

  • همره اول به مناسبت اعیاد در طر عید تا عید ۱۰۰گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفته است.

  • این مکان‌ها به یک واحد آپارتمان نقلی شباهت بیشتری دارند و از تمامی اجزای یک خانه برخوردار هستند. چنانچه پرجمعیت هستید و قصد ندارید برای اقامت خود در شهر مشهد هزینه زیادی کنید و برای مدت طولانی‌تری اقامت داشته باشید، هتل آپارتمان مشهد یک پیشنهاد ایده آل برای شماست.