موسسه ملل
  • با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، توانستیم در سال ۱۴۰۲ عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم و امیدواریم در سال ۱۴۰۳، این تلاشها تداوم یافته و به برنامه عملیاتی تدوین شده دست یابیم.

  • در دیداری که در روز سه شنبه مورخ 1 اسفند ماه 1402 در ساختمان مرکزی موسسه اعتباری ملل برگزار شد آیت الله سید حسن جبل عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از تلاش های موسسه اعتباری ملل در جهت گسترش اشتغال و حمایت از تولید در استان های کشور تقدیر و تشکر نمود و ضمن بازدید از بخش های مختلف موسسه از دیتا سنتر و کوربانکینگ اختصاصی موسسه اعتباری ملل نیز بازدید بعمل آوردند.

  • با حضور دکتر منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و با حمایت موسسه اعتباری ملل، اولین تله کابین جنوب شرق کشور در شهر کرمان افتتاح شد.

  • ​در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره،معاونین،مدیران، روسای ادارات و تعدادی از همکاران به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، در ساختمان مرکزی برگزار شد، مدیرعامل موسسه ملل، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی علیه السلام، به بیان ویژگی‌های آن حضرت پرداخت و گفت: صبوری، گذشت، حسن خلق، سخاوت، بخشندگی و موقعیت سنجی، از جمله خصوصیات امام اول ما شیعیان حضرت علی (ع) است. از آنجا که الگو پذیری و بهره‌گیری از اندیشه‌ها و رفتارهای پسندیده، می‌تواند چراغ راه آینده ما محسوب شود، بیاییم با بهره‌گیری از ویژگی ارزشمند موقعیت سنجی، از فرصت‌های باقیمانده تا پایان سال استفاده کرده و گام‌های مثبت و بلندتری را برداریم.

  • ​جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه‌ها، بر اساس اهداف تعیین شده، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان، روسای ادارات، مناطق و حوزه‌های موسسه اعتباری ملل، در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.

  • رئیس کل بانک مرکزی ایران در مردادماه امسال خبر از انحلال ۳ موسسه اعتباری در آینده نزدیک داد. خبری که سبب شد تا بسیاری برآورد انحلال موسسات نور، توسعه و کاسپین را انتشار دهند. اکنون پس از مشخص‌شدن انحلال موسسه اعتباری توسعه در مردادماه، و ادغام موسسه نور و بر اساس گفته امروز رییس کل بانک مرکزی مجمع انحلال موسسه کاسپین برگزار و سومین موسسه نیز منحل خواهد شد ولی موسسه اعتباری ملل جایگاه خود را به دلیل اصلاح عملکرد و حرکت در مسیر توسعه نظام بانکداری اسلامی تثبیت کرده است.

  • حجت الاسلام والمسلمین جوادی، ضمن تاکید نسبت به افزایش و گسترش خدمات بانکی، با هدف ارائه خدمت بهتر به مشتریان این موسسه گفت: با مروری بر عملکرد ۳۶ سال گذشته این موسسه، می‌توان به این مهم دست یافت که دستیابی به این جایگاه‌ ، حاصل تلاش‌ها و زحمات همکاران عزیز طی این سال‌ها بوده است. باعنایت خداوند متعال، توانستیم با جذب هزاران نفر نیروی خلاق، علاقمند، دلسوز، کوشا، صادق، پرتلاش، توانمند و با اخلاق، با راه اندازی ۳۴۰ شعبه در سراسر کشور، خدمات نوین بانکی را به مردم این مرز و بوم ارائه نمائیم.

  • متاسفانه باخبر شدیم حاج محمدرضا مروجی قائم مقام موسسه اعتباری ملل پس از تحمل یک دوره بیماری شب گذشته درگذشت.

  • مدیرعامل بیمه تعاون در دیدار با نمایندگان استان تهران با تأکید بر اینکه نمایندگان، مستقیماً با بیمه گذاران در ارتباط بوده و بازار و مشتری را رصد می کنند، سیاست بهبود مستمر شرکت را در گروی شنیدن نظرات آنها دانست.

  • در کار روزانه، رضایت خداوند متعال را مبنای فعالیت خودمان قرار دهیم؛ چرا که رسیدن به این جایگاه، می‌تواند تک تک ما را به سوی "بهتر شدن" و "بهتر بودن" هدایت کند.