شمانیوز
شما نیوز

دستگیری دو فروشنده مرگ در محله شهدا

حوادث رکنا : رئیس کلانتری 110 شهدا از دستگیری 2 خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر خبر داد.

دستگیری دو فروشنده مرگ در محله شهدا

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  رکنا : سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا بیان داشت: ساعت ۱۸ روز گذشته یکم آبان ماه عوامل گشت کلانتری ۱۱۰ شهدا در حال گشت زنی در محدوده خیابان عارف به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که کیسه‌ای هم در دست ترک نشین بود، مظنون می‌شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عوامل کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را می‌دهند، گفت: به محض اینکه راکب موتورسیکلت، ماموران کلانتری را در نزدیکی خود مشاهده می‌کند به سرعت خود افزوده و وارد خیابان ری شده و از محل می‌گریزند.

وی بیان داشت: پس از طی مسافتی راکب موتورسیکلت ترک نشین خود را پیاده و خود به سمت دیگری متواری می‌شود که گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان به دو تیم تقسیم شده و به تعقیب ترک نشین موتورسیکلت به صورت پیاده و به تعقیب راکب موتورسیکلت با خودروی کلانتری می‌پردازند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: پس ازمدتی تعقیب و گریز هر ۲ تیم کلانتری موفق به دستگیری هر ۲ متهم متواری شده و در بازرسی از کیسه همراه ترک نشین مقدار یک و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

کلانتر محله شهدا با این توضیح که هر ۲ متهم ۲۶ ساله و پیش به جرم خرده فروشی مواد مخدر دستگیر شده اند، گفت: با انتقال متهمان به کلانتری هر ۲ فرد دستگیر شده، اظهار داشتند: هروئین را از استان‌های غربی کشور تهیه و قصد داشتند به فردی در خیابان مولوی بفروشند.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: هر ۲ متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای کشف جرئیات پرونده و دستگیری سایر افراد موثر در پرونده به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تحویل شدند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied