شمانیوز
شما نیوز

تنظیمات جدید واتساپ برای جلوگیری از عضویت ناخواسته در گروه‌ها

پیامرسان واتساپ برای جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته کاربر به چت های گروهی، قابلیت جدیدی را معرفی کرده که کاربر می تواند به کمک آن افرادی که اجازه افزودن وی به گروه ها را دارند، انتخاب کند

تنظیمات جدید واتساپ برای جلوگیری از عضویت ناخواسته در گروه‌ها

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از رسانه 7: پیامرسان واتساپ برای جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته کاربر به چت های گروهی، قابلیت جدیدی را معرفی کرده که کاربر می تواند به کمک آن افرادی که اجازه افزودن وی به گروه ها را دارند، انتخاب کند.

واتساپ با انتشار پستی در وبلاگ خود کاربران را از تنظیمات جدید حریم شخصی اپلیکیشن خود آگاه کرد. تا پیش از به روز رسانی جدید، هر فردی با داشتن شماره تماس می توانست کاربر را به گروه ها اضافه کند؛ اما در آپدیت جدید کاربران می توانند مجوز اضافه شدن به گروه ها را به مخاطبین دلخواه بدهند.

برای مشاهده تنظیمات جدید حریم شخصی در اپلیکیشن واتساپ، از صفحه Settings مسیر Account > Privacy > Groups را دنبال کنید. در صفحه Groups و زیر عبارت «Who can add me to groups» گزینه های «همه»، «مخاطبین» و گزینه جدید «برخی از مخاطبین» به چشم می خورند. با انتخاب گزینه «برخی از مخاطبین»، می توانید افرادی که اجازه اضافه کردن شما به چت های گروهی را دارند انتخاب کنید.

 

hhhhh

 

تا پیش از به روز رسانی جدید به جای گزینه «برخی از مخاطبین»، گزینه «هیچ کس» وجود داشت که به هیچ کدام از مخاطبین اجازه اضافه کردن کاربر به گروه ها را نمی داد. مدیران این پیامرسان پس از دریافت بازخوردها تصمیم گرفتند گزینه «برخی از مخاطبین» را جایگزین گزینه «هیچ کس» کنند.

البته آن دسته از مخاطبانی که مجوز اضافه کردن کاربران به گروه ها را ندارند، همچنان می توانند دعوتنامه خصوصی به آنها بفرستند. مخاطبان پس از دریافت دعوتنامه سه روز فرصت دارند تا آن را رد یا قبول کنند.

به گفته واتساپ آپدیت جدید از امروز منتشر شده و برخی از کاربران آنرا دریافت کرده اند. تا چند روز آینده نیز به روز رسانی برای کاربران سراسر دنیا قابل دانلود خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سیاحی

    خوبه

  • زهرا دشت بزرگی

    سلام این واتساپ جدیدچطوری هستش میشه بگید

  • ابراهیم

    سلام، خیلی خوب است باید تشکر کرد از سازنده اش.

  • irma

    این برنامه ریزی شما بسیار عالی هست

  • ربنا

    عالیع

  • شجاعی

    این واتساپ چه جوری باید نصب کنی؟

  • الیاس

    سلام از کجا میتونیم این واتساپ را دانلود کنیم

    • سحر

      خیلی خوبه